پرداخت در سایت TryHackMe

پرداخت در سایت tryhackme | خرید اکانت tryhackme

زمان مطالعه 2 دقیقه

آسیب پذیری به معنای وجود داشتن یک حفره امنیتی در یک وب اپلیکیشن یا پلاگین و سخت افزار یا نرم افزار است که باعث میشود نفوذگر با استفاده از روش های تست نفوذ اقدام به کشف آن آسیب پذیری کند و از آسیب پذیری برای اهداف خود استفاده کند. وب سایت های بسیاری برای تمرین هک و امنیت وجود دارد . در این مقاله به بررسی سایت tryhackme و همچنین شیوه پرداخت در سایت tryhackme می پردازیم.

پرداخت در سایت tryhackme

پرداخت در سایت tryhackme

خرید از TryHackMe

خرید از TryHackMe

TryHackMe یک شبیه ساز هک برای هکر ها و متخصصان تست نفوذ هست که با روم های مختلف در حوزه های گوناگون مثل لینوکس و وب این امکان رو به شما میدهد که برای به چالش کشیدن مهارت های خود در زمینه هک و امنیت از این وبسایت و روم های موجو در آن استفاده کنید. البته قسمت رایگان این وبسایت دارای محدودیت است و برای دسترسی به همه آزمایشگاه ها باید اشتراک وبسایت را خریداری کنید

خرید اکانت پریمیوم tryhackme

ویژگی های tryhackme

وبسایت TryHackMe یک وبسایت CTF و حل چالش است که تفاوت این وبسایت با وبسایت های دیگر بالا این هست که این وبسایت در اکثر زمینه های هک و امنیت دارای آزمایشگاه و آزمون است.

پرداخت در سایت TryHackMe

خرید از TryHackMe

برای پرداخت در سایت TryHackMe و همچنین خرید اکانت پریمیوم TryHackMe می توانید از لینک ارایه شده در مقاله استفاده نمایید.  همچنین در صورت علاقه به موضوع هک می توانید نسبت به بررسی سایت هکروان نیز اقدام نمایید. در صورتی که شما دارای درامد ارزی از سایت hackerone باشید؛ می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت در زمینه نقد درآمد ارزی بهره مند شوید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. کاربر گفت:

    قیمت چقدر میباشد؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT