تحلیل ارزهای دیجیتال 8 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 8 تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین (BTC) برای سومین روز متوالی و همگام با بازار سهام ایالات متحده، کاهش قیمت را تجربه می کند. پرچمدار ارزهای رمزنگاری شده امروز با 4.09 درصد کاهش، در آستانه از دست دادن حمایت 20 هزار دلاری قرار گرفته و اکنون با قیمت 20002 دلار معامله می شود. ارزش بازار این ارز نیز امروز به 384.12 میلیارد دلار رسیده است. در این مقاله به تحلیل ارزهای دیجیتال 8 تیر می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 8 تیر

البته همبستگی این ارز با سهام های بخش فناوری در بازار نزدک تاحدودی در حال کاهش است. در بازارهای سنتی، فروش در حوزه فناوری منجر به کاهش سهام ایالات متحده شد زیرا شاخص کلیدی اعتماد مصرف‌کننده به دلیل نگرانی‌های فزاینده نسبت به نرخ بالای تورم به پایین‌ترین حد در 16 ماه گذشته رسید.

 در همین حال، براساس گزارش CoinShares، طی یک هفته گذشته جریان خروجی دارایی از بازار ارزهای رمزنگاری شده به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 423 میلیون دلار رسید. از سوی دیگر، حجم معاملات نقدی بیت کوین در 9 روز گذشته 59 درصد کاهش یافته است.

شاخص ترس و طمع در بازار کریپتو نیز امروز با نشان دادن عدد 13 همچنان در منطقه ترس شدید قرار دارد.

مدیر عامل صرافی معاملات آتی CoinFLEX، طی ادعایی جنجالی، حامی بیت کوین کش و سرمایه گذار معروف راجر ور را متهم کرده است که 47 میلیون دلار استیبل کوین USDC به آنها بدهکار است.

در سوی دیگر، صرافی هیوبی اعلام کرده است که احتمالاً بیش از 30 درصد از نیروی کار خود را کاهش خواهد داد. در همین حال، یکی از مقامات صرافی رقیب OKX گفت این شرکت قصد دارد تعداد کارکنان خود را 30 درصد افزایش دهد.

تحلیل آلتکوین ها 8 تیر

علاوه بر بیت کوین، آلتکوین ها نیز امروز در دریایی از خون شناور شده اند. اتریوم با کاهش قابل توجه 6.38% به 1120 دلار رسیده است. بایننس کوین 7.64% از ارزش خود را از دست داده و با قیمت 218 دلار معامله می شود. ریپل (5.54%-%)، کاردانو (4.65-%)، سولانا (7.69-%)، دوج کوین (8.57-%) و پولکادات (6.56-%) همگی از جمله رمزارزهای بزرگی هستند که امروز در منطقه قرمز معامله می شوند.

چین لینک (LINK) که روز گذشته پس از لیست شدن در پلتفرم معاملاتی رابین هود رشد 8 درصدی قیمت را شاهد بود، امروز حدود 3.58-% کاهش یافته و به 6.32 دلار رسیده است.

سه ماه پس از اتفاقی که سرقت حدود 625 میلیون دلار ارزهای دیجیتال از پروتکل اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) را در پی داشت، این پلتفرم پل رونین را دوباره راه اندازی می کند. توسعه دهندگان اکسی اینفینیتی می گویند که این پل تحت یک ممیزی داخلی و دو ممیزی خارجی قرار گرفته است.

در نهایت ارش تجمعی بازار کریپتو با کاهش چند میلیارد دلاری به 900.57 میلیارد دلار رسیده و سهم بیت کوین از آن، اکنون 42.6% است.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT