تحلیل بیت کوین ۶ دی

تحلیل قیمت بیت کوین ۶ دی ۱۴۰۲

زمان مطالعه 3 دقیقه

به نظر می رسد بیت کوین در سال 2024 به حرکت صعودی خود ادامه دهد و ETH، SOL، OKB و INJ ممکن است به این رالی بپیوندند. در این پست به تحلیل قیمت بیت کوین ۶ دی می پردازیم.
بازار ارزهای دیجیتال در سال 2023 بازگشتی قوی داشته اند. بیت کوین و بیشتر آلت کوین ها از پایین ترین سطح 52 هفته اخیر خود به شدت افزایش یافته اند، اما همچنان پایین تر از بالاترین سطح تاریخی خود معامله می شوند. این نشان دهنده شروع یک حرکت صعودی است که هنوز راه زیادی در پیش دارد.
یکی از مهم‌ ترین محرک‌ های بازار ارزهای دیجیتال در سال 2024، تصویب یک صندوق قابل معامله در بورس بیت‌ کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده است. اگر یک یا چند ETF بیت کوین در ماه ژانویه تایید شوند، مطمئناً احساسات را تقویت می کند و شرایط را برای شروع حرکت صعودی فراهم می کند.
در یک محیط صعودی، فعالان بازار توجه زیادی به اخبار منفی نمی کنند، اما هر تحول مثبتی برای بالا بردن قیمت تشویق می شوند. علاوه بر این، احتمالاً این احساسات صعودی روی آلت کوین تاثیر می گذارد. از این رو، اگر بیت کوین افزایش یابد، احتمالاً چندین آلت کوین انفجار قیمت را تجربه خواهند کرد.
پیش‌ بینی اینکه کدام سکه در مرحله صعودی بعدی عملکرد بهتری خواهند داشت، همیشه دشوار است زیرا هر بازار صعودی مجموعه‌ ای از رهبران خاص خود را دارد. با این حال، گاهی اوقات دیده می‌شود که سکه‌هایی که بازارها را از فاز نزولی خارج می‌کنند و سود خود را حفظ می‌کنند، احتمالاً عملکرد خوبی دارند.

تحلیل قیمت بیت کوین ۶ دی

بیت کوین از پایین ترین سطح خود در نوامبر 2022 یعنی 15460 دلار به شدت افزایش یافته است که نشان دهنده شروع یک روند صعودی جدید است. این حرکت پس از اینکه خریداران قیمت را به بالای 32000 دلار رساندند افزایش یافت.

تحلیل قیمت بیت کوین ۶ دی

تحلیل قیمت بیت کوین ۶ دی

هر دو میانگین متحرک هستند و شاخص قدرت نسبی (RSI) به منطقه اشباع خرید رسیده اند که نشان می دهد گاوها همچنان قدرت را در دست دارند. خریداران با خرید بیت کوین سعی می کنند قیمت را به 48000 دلار و سپس به 52100 دلار برسانند. این منطقه احتمالاً در کوتاه مدت به عنوان یک مقاومت قدرتمند عمل می کند، اما اگر گاوها اجازه ندهند قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 هفته ای (34000 دلار) برسد، روند صعودی ممکن است ادامه یابد.

رالی بالای 52100 دلار الگوی پایین گرد را تکمیل می کند. هدف این تنظیم 88740 دلار است. با این حال، قبل از اینکه جفت BTC/USD به این سطح برسد، خرس‌ها دفاعی قوی در بالاترین قیمت فعلی یعنی 69000 دلار انجام خواهند داد.

در روند نزولی، EMA 20 در بازه زمانی هفتگی سطح حمایت حیاتی است که باید مراقب آن بود. اگر قیمت از این سطح کاهش یابد، این جفت ممکن است به میانگین متحرک ساده 50 هفته ای (28566 دلار) سقوط کند.

تحلیل قیمت بیت کوین ۶ دی

تحلیل قیمت بیت کوین ۶ دی

هر دو میانگین متحرک و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها کنترل روند را در دست دارند. خریداران سعی خواهند کرد قیمت را به بالای 45000 دلار برسانند و مرحله بعدی حرکت صعودی را آغاز کنند. اگر آنها این کار را انجام دهند، ممکن است جفت به 48000 دلار و سپس به 52100 دلار صعود کند.

در عوض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (41306 دلار) برسد، شروع یک رالی نزولی را نشان می دهد. این جفت ممکن است به SMA 50 روزه (38079 دلار) و بعداً به حمایت حیاتی در 32000 دلار کاهش یابد. هرچه میزان کاهش قیمت بیشتر باشد، زمان بیشتری برای شروع مرحله بعدی روند صعودی لازم است.

cointelegraph

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !