تحلیل قیمت اتریوم 6 دی

تحلیل قیمت اتریوم 6 دی ‍۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

اتریوم پس از سقوط شدید در آخرین بازار نزولی به تدریج در تلاش است تا بهبود یابد. قیمت از پایین ترین سطح ژوئن 2022 یعنی 880 دلار به شدت افزایش یافته است که نشان می دهد گاوها با ایجاد فشار خرید اتریوم در حال بازگشت هستند. در این پست به تحلیل قیمت اتریوم 6 دی می پردازیم.

تحلیل قیمت اتریوم 6 دی

تحلیل قیمت اتریوم ۷ دی

تحلیل قیمت اتریوم 6 دی

حرکت قیمت در چند روز گذشته یک الگوی مثلث صعودی را تشکیل داده است و زمانی تکمیل شد که گاوها قیمت را به بالای مقاومت در 2143 دلار رساندند. هدف الگوی این راه اندازی صعودی 3406 دلار است. فروشندگان ممکن است به شدت از منطقه بین 3406 تا 3582 دلار محافظت کنند، اما اگر گاوها قدرت را در دست بگیرند، جفت ETH/USD می تواند به 4000 دلار و بعداً به 4868 دلار افزایش یابد.

اولین نشانه ضعف، سقوط قیمت به زیر میانگین متحرک خواهد بود. این نشان دهنده فروش تهاجمی خرس ها در سطوح بالاتر است. اگر این جفت به زیر خط روند صعودی مثلث سقوط کند، روند به نفع خرس ها خواهد بود. شکست یک الگوی صعودی یک علامت منفی است و ممکن است منجر به نزولی بیشتر شود.

تحلیل قیمت اتریوم ۷ دی

تحلیل قیمت اتریوم 6 دی

بازگشت به سطح شکست 2143 دلار نشان می دهد که گاوها در تلاش هستند تا سطح را به حمایت تبدیل کنند. شکستن و بسته شدن بالای 2403 دلار نشانه از سرگیری روند صعودی خواهد بود. ممکن است این جفت به 3000 دلار برسد.

در همین حال، فروشندگان احتمالاً برنامه های دیگری نیز خواهند داشت. آنها سعی خواهند کرد قیمت را به زیر 2143 دلار برگردانند. اگر این اتفاق بیفتد، نشان می دهد که سطوح بالاتر به عنوان یک فرصت فروش در نظر گرفته می شود. این جفت ممکن است پس از آن به حمایت قوی در 1900 دلار سقوط کند. این ممکن است جفت را برای مدت بیشتری در داخل مثلث نوسان داشته باشد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !