تحلیل تکنیکال اتریوم ۳ مهر

تحلیل تکنیکال اتریوم ۳ مهر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

در تاریخ 25 سپتامبر، وبسایت Lookonchain گزارش داد که ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم (ETH) به تازگی 400 اتریوم به ارزش 632000 دلار را به صرافی کوین بیس انتقال داده است. به طور کلی، انتقال وجوه به صرافی‌های متمرکز معمولاً می‌تواند به معنی آماده‌سازی برای فروش در نظر گرفته شود. در این پست به تحلیل تکنیکال اتریوم ۳ مهر ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال اتریوم ۳ مهر ۱۴۰۲

در اواخر هفته گذشته، Ali_Charts@، تحلیل‌گر بازار ارزهای دیجیتال، بیان داشت که هنوز هیچ نشانه‌ای از فشار خرید از سوی نهنگ‌های اتریوم وجود ندارد. در این میان، تعداد نهنگ‌های اتریوم با موجودی بیش از 10000 کوین در این ماه کاهش یافته‌، همان‌طور که قیمت این ارز کاهش یافته است.

تحلیل تکنیکال اتریوم ۳ مهر

تحلیل تکنیکال اتریوم ۳ مهر

در همین حال، Immortal Crytpo نیز به نکات منفی بیشتری برای اتریوم اشاره کرد. در 25 سپتامبر، او پیش‌بینی کرد که قیمت ممکن است طی چند هفته آینده به 1300 تا 1500 دلار کاهش یابد.

پلتفرم تجزیه و تحلیل آنچین CryptoQuant نیز نسبت به شکل گرفتن فشار فروش کوتاه مدت احتمالی برای اتریوم هشدار داد. علاوه بر این، تحلیل‎گران منفی بودن فاندینگ ریت در بازارهای مشتقه را برجسته کردند.

فاندینگ ریت، نمایان‌گر پرداخت‌های دوره‌ای به معامله‌گران بر اساس تفاوت بین بازارهای فیوچرز و اسپات است. این نرخ نشان می‌دهد که تریدرهای فیوچرز چشم انداز بدبینانه‌ای در مورد اتریوم دارند که احتمال کاهش بیشتر قیمت را تقویت می‌کند.

فاندینگ ریت منفی ثابت به طور بالقوه می‌تواند باعث موجی از لیکوییدیشن موقعیت‌های شورت شود که همین امر به نوبه خود می‌تواند منجر به بازگشت ناگهانی قیمت شود.

تحلیل تکنیکال اتریوم ۳ مهر

تحلیل تکنیکال اتریوم ۳ مهر

قیمت اتریوم در معاملات صبح دوشنبه آسیا دوباره کاهش یافت. بر اساس داده‌های بازار، قیمت اتریوم 1 درصد در روز کاهش یافت و چند ساعت پیش به پایین‌ترین سطح روزانه خود در قیمت 1570 دلار سقوط کرد.

تحلیل تکنیکال اتریوم ۳ مهر

تحلیل تکنیکال اتریوم ۳ مهر

قیمت این رمزارز در زمان نگارش این خبر اندکی افزایش یافته و در محدوده 1580 دلار معامله می‌شود، اما کاهش بیشتر محتمل به نظر می‌رسد.

ماه اکتبر به طور سنتی یک ماه نزولی برای سهام و ارزهای دیجیتال است. بنابراین، دور از ذهن نخواهد بود که این پیش‌بینی‌های قیمت در هفته‌های آینده تحقق یابد.

با این حال، روند کلی اتریوم صعودی است و امکان دست یافتن به نقاط عطف جدید ممکن خواهد بود، بنابراین چشم انداز بلندمدت برای اتریوم مثبت است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT