تحلیل تکنیکال اپتیمیسم (OP) ۲ اسفند

تحلیل تکنیکال اپتیمیسم (OP) ۲ اسفند ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

اپتیمیسم (OP) برنامه چهارمین رویداد ایردراپ خود را منتشر کرده که طی آن، بیش از ۱۰ میلیون توکن OP را بین حدود ۲۳ هزار آدرس توزیع می‌کند. هدف از این رویداد، قدردانی از گروه متنوعی از هنرمندان، خالقان و مبتکرانی است که به شکوفایی این سوپرچین کمک می‌کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال اپتیمیسم (OP) ۲ اسفند می پردازیم.

تحلیل تکنیکال اپتیمیسم (OP) ۲ اسفند

ایردراپ اپتیمیسم

این رویداد از آن جهت اهمیت دارد که برای اولین بار در کل این سوپرچین گسترش یافته است. این سوپرچین شبکه‌ای متشکل از بلاکچین‌های OP است که به طور فزاینده‌ای برای ایجاد یک اکوسیستم منسجم همکاری می‌کنند. این ایردراپ، بخشی از استراتژی گسترده‌تر اپتیمیسم برای حمایت از تلاش‌های خلاقانه در راستای کمک به گسترش سوپرچین خود است. این پلتفرم با بیش از ۲۰۰ هزار مجموعه ان‌اف‌تی ایجاد شده در سوپرچین، به مرکزی برای ابراز خلاقیت و هنر تبدیل شده است.

معیارهای واجد شرایط بودن برای دریافت این ایردراپ، به طور خاص برای برجسته کردن مشارکت سازندگان طراحی شده است. تیم اپتیمیسم، تخصیص پاداش‌ها را برنامه‌ریزی نموده و بر تعامل ایجاد شده توسط ان‌اف‌تی‌ها تأکید کرده است. به عنوان مثال، آنها پاداش‌ها را بر اساس کل هزینه گس مورد استفاده در تراکنش‌هایی که شامل انتقال ان‌اف‌تی‌های ایجاد شده توسط آدرس‌های واجد شرایط است، محاسبه می‌کنند. این موضوع نشان‌دهنده تلاش فعالانه برای شناسایی و ایجاد انگیزه جهت مشارکت‌های معنادار در اکوسیستم است.

اپتیمیسم متعهد شده است که ۱۹ درصد از عرضه اولیه توکن خود را از طریق ایردراپ‌ها، به جامعه اختصاص دهد. این امر نشان‌دهنده تعهد بلندمدت آن به تعامل و گسترش پایگاه کاربران این شبکه است.

پیش‌بینی قیمت OP

در چارت قیمت OP، یک الگوی کانال موازی صعودی تشکیل شده است. خط میانی این کانال اخیرا توسط قیمت آزمایش شده است. حمایت از قیمت توسط این خط، نشان‌دهنده وجود احساسات مثبت نسبت به این دارایی دیجیتال است.

تحلیل تکنیکال اپتیمیسم (OP) ۲ اسفند

تحلیل تکنیکال اپتیمیسم (OP) ۲ اسفند

با توجه به الگوی ایجاد شده، قیمت OP پتانسیل صعود تا خط بالایی کانال را دارد. طی این صعود، قیمت بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته و به ۵.۷۰ دلار خواهد رسید. سرمایه‌گذاران باید این پیش‌بینی را در چهارچوب کلی بازار در نظر بگیرند که شامل احساسات بازار، روند کلی بازار ارزهای دیجیتال و تحولات نظارتی بالقوه است.

در حالی که تحلیل تکنیکال روشی ساختاریافته را برای ارزیابی حرکت‌های احتمالی آینده ارائه می‌کند، ماهیت پرنوسان بازار ارزهای دیجیتال ایجاب می‌کند که چنین پیش‌بینی‌هایی با احتیاط و در کنار مجموعه متنوعی از ابزارهای تحلیل بازار در نظر گرفته شوند.

beincrypto

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT