تکنیکال ایپ کوین 12 دی

تحلیل تکنیکال ایپ کوین 12 دی

زمان مطالعه 2 دقیقه

ایپ کوین طی چند ماه گذشته در محدوده وسیعی بین 3 تا 7.80 دلار معامله می‌شود. میانگین های متحرک مانند یک خط صاف شده اند و RSI نزدیک به نقطه میانی است که نشان می دهد فشار فروش ممکن است کاهش یابد. در این پست به تحلیل تکنیکال ایپ کوین 12 دی می پردازیم.

تحلیل تکنیکال ایپ کوین 12 دی

تکنیکال ایپ کوین 12 دی

تکنیکال ایپ کوین 12 دی

خرس‌ها اجازه نداده‌اند قیمت بالاتر از میانگین‌های متحرک افزایش یابد، اما نشانه‌ی دلگرم‌ کننده این است که گاوها فشار خرید ایپ کوین خود را حفظ کرده‌اند و اجازه نداده‌اند قیمت سقوط کند. این امر احتمال شکست بالاتر از میانگین های متحرک را افزایش می دهد. اگر این اتفاق بیفتد، جفت APE/USDT می تواند تا 4.58 دلار و پس از آن به 5.25 دلار صعود کند.

از طرف دیگر، اگر خرس‌ها اجازه ندهند قیمت از مقاومت پیش رو عبور کند، جفت می‌تواند دوباره به سطح حمایت حیاتی 3 دلار سقوط کند. یک لغزش به زیر ناحیه حمایتی 3 تا 2.61 دلار می‌تواند شروع مرحله بعدی را نشان دهد.

تکنیکال ایپ کوین 12 دی

تکنیکال ایپ کوین 12 دی

این جفت یک مثلث متقارن در نمودار 4 ساعته تشکیل داده است. این نشان دهنده عدم تصمیم گیری بین گاو ها و خرس است. اگرچه میانگین‌های متحرک مسطح هستند، اما RSI به منطقه مثبت افزایش یافته است، که نشان می‌دهد گاوها دارای شانس کمی هستند. اگر خریداران مانع جزئی را در 3.71 دلار برطرف کنند، جفت می تواند تا خط مقاومت مثلث بالا رود.

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر خط روند صعودی سقوط کند، نشان می‌دهد که خرس‌ها به بازی بازگشته‌اند. سپس این جفت می تواند تا 3.20 دلار و بعداً به حمایت مهم 3 دلار سقوط کند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT