تکنیکال ایپ کوین (APE) 14 آذر

تحلیل تکنیکال ایپ کوین (APE) 14 آذر

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال ایپ کوین از خط روند نزولی در 30 نوامبر رد شد، اما گاوها با خرید ایپ کوین اجازه ندادند که قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (3.73 دلار) برسد. این یک علامت مثبت است زیرا سیگنال تقاضا در سطوح پایین تر است. در این پست به تحلیل تکنیکال ایپ کوین (APE) 14 آذر می پردازیم. با اول پرداخت همراه باشید.

خرید آنی ایپ کوین (APE)

تحلیل تکنیکال ایپ کوین (APE) 14 آذر

تکنیکال ایپ کوین (APE) 14 آذر

تکنیکال ایپ کوین (APE) 14 آذر

میانگین متحرک نمایی 20 روزه به تدریج در حال افزایش است و شاخص RSI به منطقه مثبت جهش کرده است، که نشان می دهد گاوها در حال تلاش برای بازگشت هستند. جفت APE/USDT می‌تواند در یک شکست بالاتر از خط روند نزولی حرکت کند. این می تواند درها را برای افزایش احتمالی به 5 دلار و پس از آن به 6 دلار باز کند.

در عوض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، نشان می دهد که خرس ها در سطوح بالاتر فعال هستند. سپس این جفت می تواند به 3 دلار کاهش یابد که احتمالاً به عنوان یک حمایت قوی عمل می کند.

تکنیکال ایپ کوین (APE) 14 آذر

تکنیکال ایپ کوین (APE) 14 آذر

20-EMA در نمودار چهار ساعته مانند یک خط صاف است و RSI نزدیک به نقطه میانی رسیده که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. اگر گاوها قیمت را به بالای 4.05 دلار برسانند، این عدم اطمینان می تواند به نفع گاوها تغییر کند. سپس این جفت می تواند به خط روند نزولی صعود کند.

اگر خرس ها بخواهند تسلط قیمت را به دست بگیرند، باید جفت را به زیر 3.77 دلار کاهش دهند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، کاهش می تواند به 3.50 دلار برسد. آیا این ارز دیجیتال گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد یا خیر ؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

منببع : cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT