تکنیکال آوه (AAVE) 14 آذر

تحلیل تکنیکال آوه (AAVE) 14 آذر

زمان مطالعه 2 دقیقه

آوه به شدت از حمایت روانی در 50 دلار بهبود یافت و از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (63 دلار) عبور کرد. خریداران با خرید ارز آوه در حال حاضر در تلاش برای تقویت موقعیت خود با تغییر میانگین متحرک نمایی 20 روزه به عنوان منطقه حمایت هستند. در این پست به تحلیل تکنیکال آوه (AAVE) 14 آذر می پردازیم.

خرید آنی آوه (AAVE) 

تحلیل تکنیکال آوه (AAVE) 14 آذر

تکنیکال آوه (AAVE) 14 آذر

تکنیکال آوه (AAVE) 14 آذر

خرس‌ها در تلاشند تا از سطح فیبوناچی اصلاحی 32.8 درصدی 68 دلار دفاع کنند، اما یک نکته مثبت جزئی این است که گاوها تسلط بازار را هنوز در دست دارند. این نشان می دهد که خریداران حرکت بالاتری را پیش بینی می کنند.

میانگین متحرک نمایی 20 روزه مانند یک خط صاف شده است و شاخص RSI نزدیک به نقطه میانی است که نشان می دهد خرس ها ممکن است کنترل خود را از دست بدهند. اگر خریداران قیمت را به بالای 68 دلار برسانند، جفت AAVE/USDT می‌تواند تا SMA 50 روزه (71 دلار) و پس از آن به سطح اصلاحی 61.8 درصدی در 80 دلار افزایش یابد.

در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، جفت ممکن است به خط حمایت کانال سقوط کند.

تکنیکال آوه (AAVE) 14 آذر

تکنیکال آوه (AAVE) 14 آذر

این جفت ارز با مقاومت نزدیک به 66 دلار مواجه است و RSI واگرایی منفی در نمودار چهار ساعته ایجاد کرده است که نشان می دهد حرکت صعودی ممکن است در کوتاه مدت تضعیف شود. شکستن به زیر 50-SMA می تواند قیمت را به منطقه حمایت 56 تا 58 دلار بکشاند.

از طرف دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و به بالای 66 دلار برسد، جفت می‌تواند تا 71 دلار افزایش یابد. این سطح ممکن است دوباره به عنوان یک مقاومت عمل کند، اما اگر گاوها قیمت را به بالاتر از آن فشار دهند، رالی می تواند تا 80 دلار افزایش یابد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT