تکنیکال ایپ کوین (APE) 7 آذر

تحلیل تکنیکال ایپ کوین (APE) 7 آذر

زمان مطالعه 2 دقیقه

ایپ کوین طی چند ماه گذشته در محدوده وسیعی بین 3 تا 7.80 دلار ادغام شده است. خرس ها سعی کردند قیمت را به زیر سطح حمایت از محدوده کاهش دهند اما نتوانستند سطوح پایین تر را حفظ کنند. این نشان دهنده تقاضای قوی برای خرید ایپ کوین در سطوح پایین تر است. در این پست به تحلیل تکنیکال ایپ کوین (APE) 7 آذر می پردازیم.

خرید آنی ایپ کوین (APE)

تحلیل تکنیکال ایپ کوین (APE) 7 آذر

تکنیکال ایپ کوین (APE) 7 آذر

تکنیکال ایپ کوین (APE) 7 آذر

خرید ایپ کوین به صورت پایدار توسط سرمایه گذاران و نهنگ ها، قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه 3.47 دلار در 26 نوامبر رساند که نشان می دهد گاوها در حال بازگشت هستند. یک مقاومت جزئی در SMA 50 روزه 4.06 دلار وجود دارد، اما اگر گاوها این مانع را برطرف کنند، جفت APE/USDT می تواند به خط روند نزولی صعود کند.

اگر قیمت نتواند سقف کانال نزولی را بشکند، این جفت می تواند تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش یابد. اگر این جفت از این سطح بازگردد، نشان می‌دهد که احساسات از فروش در رالی به خرید در نزول تغییر کرده است. این می تواند چشم انداز شکست بالای خط روند نزولی را بهبود بخشد. سپس این جفت می تواند تا 6 دلار صعود کند.

برعکس، اگر قیمت از خط روند نزولی کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، جفت می تواند دوباره به سطح حمایت قوی در 3 دلار سقوط کند.

تکنیکال ایپ کوین (APE) 7 آذر

تکنیکال ایپ کوین (APE) 7 آذر

میانگین‌های متحرک در نمودار 4 ساعته شروع به افزایش کرده‌اند و شاخص RSI به منطقه بیش از حد خرید جهش کرده است، که نشان می‌دهد گاوها شانس کمی برای ادامه روند صعودی دارند. بهبود ممکن است با مقاومت 4 دلاری روبرو شود، اما اگر گاوها اجازه ندهند قیمت به زیر میانگین های متحرک سقوط کند، حرکت صعودی ممکن است به خط روند نزولی برسد.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 50-SMA برسد، این دیدگاه مثبت می تواند در کوتاه مدت باطل شود. چنین حرکتی نشان می‌دهد که خرس‌ها به فروش خود در تجمعات ادامه می‌دهند. سپس این جفت می تواند به 3 دلار کاهش یابد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT