زمین های متاورس ایپ کوین

فروش زمین های متاورس ایپ کوین | خرید زمین در متاورس ایپ کوین 

زمان مطالعه 3 دقیقه

تیم توسعه دهنده Bored Ape Yacht Club از روز شنبه فروش بیش از 300 میلیون دلار زمین های متاورس را آغاز کرده است. در این مقاله به بررسی زمین های متاورس ایپ کوین می پردازیم

زمین های متاورس ایپ کوین

یوگا لبز قصد دارد در متاورس خود deeds را به صورت املاک مجازی بفروشد. هزینه خرید هر قطعه 30 ارز ایپ کوین یا حدود 6000 دلار است. NFT به خریداران امکان دسترسی به عرضه تا 55000 قطعه متاورس را می دهد.

به گفته فایننشال تایمز، لابراتوار یوگا و شریک آن، برندهای انیموکا، 335 میلیون دلار درآمد خواهند داشت که آن را به بزرگترین عرضه توکن NFT تا کنون تبدیل خواهد کرد.

زمین دیجیتال در ابتدا قرار بود در یک حراجی هلندی فروخته شود، اما Yuga Labs روز پنجشنبه در صفحه رسمی توییتر اعلام کرد که این شرکت به سمت یک مقیاس پرداخت هزینه ثابت برای NFT حرکت می‌کند.

اعلام فروش متاورس Yuga Labs موجب شد ایپ کوین ارز دیجیتال بومی اکوسیستم APE تا 50 درصد در هفته گذشته افزایش یابد.

خرید زمین در متاورس ایپ کوین 

یوگا لبز در روز شنبه، 30 آوریل، ضرابخانه را برای Otherdeeds برگزار کرد و در مجموع 55000 توکن ان اف تی برای خرید در دسترس قرارداد که آنها را فقط می توان با ارز ایپ کوین خریداری کرد .فروش از ساعت 9 دیشب از طریق وب سایت رسمی Otherside آغاز شده است.

با این حال، در این مرحله فقط هر کسی نمی تواند یک Otherdeed بخرد. یوگا و انیموکا در ماه مارس وب‌سایتی مرموز افتتاح کردند که افراد را ملزم به ثبت کیف پول اتریوم می‌کرد و با شناخت کامل مشتری خود (KYC ) فقط افرادی که آن فرآیند را با موفقیت انجام داده اند می توانند یکی از 55000 سند NFT را خریداری کنند.

افرادی که این فرآیند را تکمیل کردند به APE و ETH برای پرداخت هزینه گس نیاز دارند. یوگا لبز به مردم اجازه می‌دهد تا دو Otherdeed را در یک تراکنش واحد در موج اول بخرند، اما این محدودیت را در طول دوره فروش بسته به سطح کارمزد گاز اتریوم، همانطور که در این پست از پنجشنبه شرح داده شده است، افزایش می‌دهد.

خبر خوب برای دارندگان Bored Ape NFT

هر کسی که دارای Bored Ape یا Mutant Ape باشد، می‌تواند ظرف 21 روز پس از شروع فروش روز شنبه، یک Otherdeed را ادعا کند. علاوه بر این، آن مالکان NFT نیازی به داشتن یک کیف پول تایید شده ای که بررسی های KYC را تکمیل کرده است، ندارد.

در حالی که یوگا لبز هنوز به صراحت آن را بیان نکرده‌اند، انتظار می‌رود که با توجه به ApeCoin و NFT که در گذشته به صورت رایگان به صاحبان Bored Ape ارائه شده بود، چنین زمین‌هایی برای دارندگان NFT رایگان باشد. در متن توییتر آنها آمده است که 55000 Otherdeeds برای افرادی که کیف‌پول‌های تایید شده دارند، در دسترس خواهد بود، اما مشخص نکرد که چه مقدار به مالکان فعلی NFT داده می‌شود.

بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا انواع مختلفی از زمین ها به صاحبان Bored Ape یا Mutant Ape داده خواهد شد یا اینکه شاید صاحبان Bored Ape NFT مزایای دیگری دریافت کنند. ارزش NFT های Bored Ape به طور قابل توجهی بیشتر از میمون های جهش یافته بعدی در بازارهای ثانویه است و دارندگان Bored Ape حدود پنج برابر بیشتر ApeCoin رایگان در ماه گذشته ارائه کردند.

این فروش همچنین می‌تواند میزان انعطاف پذیری علاقه سرمایه‌گذاران به متاورس، یک دنیای مجازی سه بعدی در مقیاس کامل را که بخشی از تکرار بعدی اینترنت یا Web3 در نظر گرفته می‌شود، بسنجد. در ماه نوامبر، Metaverse Group یک خرید 2.43 میلیون دلاری در پلتفرم دسنترالند انجام داد. یک هفته بعد، آتاری، ناشر بازی های ویدیویی، زمینی را به ارزش 4.3 میلیون دلار در متاورس سندباکس خریداری کرد.

در همین حال، NFT به یک طبقه دارایی بسیار پرسود تبدیل شده است و از 100 دلار تا میلیون ها دلار متغیر است. این شور و شوق، حجم کل فروش NFT را در سال گذشته به 25 میلیارد دلار رسانده است، زیرا هنرمندان، سرمایه گذاران و کارآفرینان به فضای نوپای Web3 سرازیر شده اند.

اما دارایی‌های دیجیتالی از ابتدای سال در میان جنگ‌ طلبی سقوط کرده است.

منبع : decrypt

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT