XDCNFT

معرفی XDCNFT | بهترین جایگزین ها برای Opensea

زمان مطالعه 2 دقیقه

صنعت توکن های غیر قابل تغییر (NFT) واقعاً راه درازی را طی کرده است. اگرچه در ابتدا انتقادات زیادی به آن وارد شد، اما این صنعت به طرز چشمگیری رشد کرد. در چنین جنبه‌هایی، زمانی که یک صنعت جهش می‌کند رقابت بالا می‌گیرد. در این مقاله له بررسی XDCNFT و جایگزین ها برای Opensea می پردازیم.

بازار XDCNFT

بر این اساس، وقتی موضوع بازارها و پلتفرم‌های NFT را در نظر می‌گیریم، OpenSea به‌عنوان بازار اصلی NFT در جهان تسلط دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که تاکنون بدون رقیب مانده است.

بنابراین، XinFin، یکی از آینده‌نگرانه‌ترین پلتفرم‌های ترکیبی بلاک چین، بازار NFT خود را به نام XDCNFT ارائه کرده است. از زمان راه‌اندازی این بازار، این پروژه با مشارکت‌های مداوم و اغراق‌های تکنولوژیکی در حال رشد بوده است.

XDCNFT

XDCNFT

مسیر XDCNFT به سوی موفقیت

در مرحله اول، XDCNFT به طور کامل بر روی اکوسیستم بلاک چین XinFin اجرا می شود. XDCNFT در واقع توسط BlocksWorkz، مستقر در لندن، انگلستان ارائه شده است. BlocksWorkz یک شرکت مبتنی بر فناوری است که صرفاً در طراحی و راه‌اندازی پروژه‌های مختلف NFT، از جمله فن‌آوری‌های بلاک چین، تخصص دارد.

علاوه بر این، توکن BLKZ که توکن بومی BlocksWorkz است، یکی از دو توکن حاکم برای پلتفرم XDCNFT خواهد بود. توکن حاکم دیگر XDC است که به شبکه XinFin تعلق دارد. تمام NFT های روی پلتفرم را می توان تنها با استفاده از این دو توکن خریداری کرد.

در واقع اصطلاحات متعددی وجود دارد که در آنها بازار XDCNFT سعی می کند خود را به عنوان یک همتراز نسبت به سایر پلتفرم های NFT تثبیت کند. با در نظر گرفتن شبکه XinFin (XRC20)، یک تراکنش واحد بر روی بلاک چین XDC تنها کسری از 1 دلار هزینه دارد.

به طور مشابه، برای خرید و فروش هر NFT بر روی XDCNFT، هزینه تراکنش تنها 1٪ است. یعنی چه برای فروشنده یا خریدار، تنها 1 درصد از کل هزینه NFT به عنوان کارمزد تراکنش گرفته می شود.

از طرف دیگر، این پلتفرم هزینه نصب کاملاً صفر دارد، که هیچ بازار NFT دیگری تا کنون آن را خریداری نکرده است. جدای از همه اینها، XDCNFT با صنعت موتوراسپرت بریتانیا، به ویژه GT بریتانیا، همکاری کرده است، که بر اساس آن اکشن های زنده مختلف مبتنی بر NFT که ورزش های موتوری را تایید می کنند، قرار است به زودی پخش شوند.

منبع:coinquora

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT