تکنیکال بیت دائو (BIT) 12 دی

تحلیل تکنیکال بیت دائو (BIT) 12 دی

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت دائو در چند روز گذشته بین 0.25 تا 0.35 دلار تثبیت شده است، اما اقدامات قیمت نشانه هایی از شکست احتمالی را نشان می دهد. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت دائو (BIT) 12 دی می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت دائو (BIT) 12 دی

تکنیکال بیت دائو (BIT) 12 دی

تکنیکال بیت دائو (BIT) 12 دی

میانگین های متحرک یک متقاطع صعودی را تکمیل کرده اند که نشان دهنده تغییر روند بالقوه است. اگر خریداران قیمت را به بالاتر از 0.35 دلار برسانند، جفت BIT/USDT می تواند روند صعودی جدیدی را آغاز کند. سپس این جفت ارز می تواند به هدف خود در 0.45 دلار صعود کند.

از سوی دیگر، اگر قیمت از 0.35 دلار کاهش یابد، نشان می دهد که خرس ها با قدرت از این سطح محافظت می کنند. سپس قیمت می تواند تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه 0.30 دلار کاهش یابد.

اگر قیمت از این سطح بازگردد، نشان می‌دهد که این احساسات ممکن است از فروش در رالی به خرید با کاهش تغییر کرده باشد. این می تواند چشم انداز شکست بالای 0.35 دلار را افزایش دهد.

خرس‌ها باید قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک کاهش دهند تا دیدگاه صعودی را باطل کنند. سپس این جفت می‌تواند برای مدتی طولانی‌تر در داخل محدوده گیر کند.

تکنیکال بیت دائو (BIT) 12 دی

تکنیکال بیت دائو (BIT) 12 دی

قیمت به شدت از مقاومت پیش رو در 0.35 دلار کاهش یافت، اما گاوها در تلاش هستند تا عقب نشینی را در 20-EMA متوقف کنند. اگر قیمت با قدرت از 20-EMA برگشت، خرید تهاجمی را در کاهش قیمت پیشنهاد خواهد کرد. سپس این جفت می‌تواند مقاومت پیش رو را کاهش دهد و حرکت خود را به سمت بالا تا 0.40 دلار و سپس 0.42 دلار آغاز کند.

در عوض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 20-EMA برسد، ممکن است چندین گاو نر کوتاه مدت سود کسب کنند. این می تواند قیمت را به 50-SMA بکشد. چنین حرکتی نشان می دهد که این جفت ممکن است زمان بیشتری را در محدوده سپری کند.

cointelegraph

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT