تحلیل تکنیکال بیت کوین 13 تیر

تحلیل تکنیکال بیت کوین 13 تیر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 3 دقیقه

تمایل زیاد برای ETF بیت کوین چشم انداز خوش بینانه و احساسات مثبت را تقویت می کند، زیرا بیت کوین از مرز 31000 دلار بالاتر می رود. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 13 تیر ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 13 تیر ۱۴۰۲

ساختار بازار کریپتو در چند هفته گذشته به شدت بهبود یافته است. اگرچه رشد انفجاری نیست، اما بزرگ ترین ارز دیجیتال، بیت کوین، رشد 54.4 درصدی را در 30 روز گذشته داشته است و مجموع سود سالانه خود را به 63.5 درصد رسانده است.

چشم انداز صعودی بیت کوین که در ماه ژوئن ثابت بود، تا ماه جولای ادامه داشت و طبق بینش های بازار، می تواند بیت کوین را به 38000 دلار برساند.

بر اساس داده‌های زنده CoinGape، قیمت بیت‌ کوین در روز 1.4 درصد افزایش یافته است، اما مهم‌ تر این است که گاوها مقاومت خود را در 31 هزار دلار پس گرفته‌ اند و در تلاش هستند تا به مقاومت 32 هزار دلار برسد.

کاهش فشار فروش و افزایش قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین بر روی موجی از چندین سیگنال خرید حرکت می کرد که با شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) شروع می شد. علاوه بر چشمک زدن سیگنال خرید در ماه ژوئن، با عبور خط MACD به رنگ آبی از بالای خط سیگنال قرمز، نشانگر حرکت از بالای خط میانگین عبور کرد و چشم انداز صعودی را تقویت کرد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 13 تیر

تحلیل تکنیکال بیت کوین 13 تیر

متعاقباً، اندیکاتور SuperTrend نیز به پایین‌تر از قیمت بیت‌ کوین رسید، و بدین ترتیب شکست از 25000 دلار تأیید شد. این شاخص مانند میانگین‌های متحرک نمودار را پوشش می‌دهد، اما برای سنجش نوسانات در بازار با ترکیب میانگین محدوده واقعی (ATR) یک قدم فراتر می‌رود.

بیت کوین تا زمانی که اندیکاتور SuperTrend موقعیت خود را زیر قیمت حفظ کند، روند صعودی را حفظ خواهد کرد. معامله گران واکنش معکوس را پیش بینی می کنند و اگر شاخص نوسان به بالاتر از قیمت برسد، بیت کوین کاهش می یابد.

شایان ذکر است، بسته شدن کندل روزانه بالای 31000 دلار می تواند روند صعودی بیت کوین را ثابت نگه می دارد. به عبارت دیگر، اگر قیمت در محدوده 31 هزار دلار باقی بماند، سرمایه گذاران به خرید بیت کوین ادامه می دهند.

از سوی دیگر، شکست بالای 32000 دلار سیگنال دیگری است مبنی بر اینکه قیمت بیت کوین در نهایت در مسیری قرار دارد تا فاصله را به دو سطح کلیدی نزدیک کند: ازدحام فروشندگان در 35000 دلار و مقاومت روانی در 38000 دلار.

با بررسی داده های درون زنجیره ای از Santiment، یک پلتفرم تحلیلی پیشرو، نشان می‌دهد که اعتماد سرمایه‌ گذاران با نرخ قابل تحسینی در حال افزایش است و علاقه به انباشت بیت کوین را برانگیخته است.

با این حال، “سود معامله‌ گران برای بیت کوین کمی در سطح بالایی قرار دارد، که نشان می‌دهد ممکن است کاهشی وجود داشته باشد.“

با در نظر گرفتن این موضوع، عاقلانه است که با دقت قدم برداریم و واکنش بیت کوین به قیمت های عمده ای مانند 31000 دلار اخیراً بازپس گیری شده و مقاومت بعدی در 32000 دلار را مشاهده کنیم.

نوسان قیمت بالا 32000 دلار می تواند یک تغییر روند باشد و شرایط را برای سودهایی با هدف 38000 دلار فراهم کند. از سوی دیگر، بازگشت به زیر 31000 دلار به این معنی است که گاوها شکست را می پذیرند. این ممکن است خرس‌ها را تشویق کند که تلاش خود را دو برابر کنند و در نهایت بیت کوین را به زیر 30000 دلار با 25000 دلار کاهش دهند.

بلک راک به ETF بیت کوین پی برد

بر اساس گزارش بلومبرگ، بلک راک از طریق نزدک، صندوق نقدی بیت کوین (ETF) خود را مجدداً به پیشنهاد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کرده است.

پرونده های جدید در روز دوشنبه در SEC بررسی شد و نشان می دهد که Coinbase Global Inc نقش اساسی در نظارت بر بازار ETF پیشنهادی توسط عظیم ترین مدیر دارایی جهان ایفا خواهد کرد.

این پیشرفت در پاسخ به ادعای قبلی نهاد نظارتی مبنی بر اینکه پرونده های اصلی فاقد جزئیات جامع و مورد نیاز هستند، رخ داد.

شرکت هایی که علاقه مند به ارائه ETF بیت کوین هستند، هفته گذشته پیشنهادات خود را برای ارائه جزئیات بیشتر، از جمله VanEck و Fidelity Investments اصلاح کردند.

در صورت تایید، ETF بیت کوین دریچه ای برای سرمایه گذاران نهادی خواهد بود تا در بازار کریپتو شرکت کنند، که بسیاری معتقدند بازار صعودی بعدی را تقویت خواهد کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT