تحلیل تکنیکال پپه ۱۳ تیر

تحلیل تکنیکال پپه ۱۳ تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

یک نهنگ تقریباً تریلیون ها توکن PEPE از صرافی ارزهای دیجیتال بایننس برداشت قابل توجهی کرده و به کیف پول خود انتقال داده است. احتمال رالی صعودی عظیم ارز پپه چقدر است؟ دراین پست به تحلیل تکنیکال پپه ۱۳ تیر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال پپه ۱۳ تیر

طبق آمار Debank، یک کیف پول تازه ایجاد شده بیش از تریلیون توکن PEPE (معادل 1.64 میلیون دلار) از صرافی ارزهای دیجیتال Binance خریداری کرده است. بایننس ارز دیجیتال پپه را در تاریخ 5 مه در جریان هیاهو جنجالی میم کوین ها فهرست کرد و طبق گزارشات، PEPE را از پلتفرم وام دهی خود حذف کرد. قیمت پپه از نظر حجم معاملات در مقایسه با سایر سکه‌های میم محبوب مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) عملکرد بهتری داشته است.

معاملات نهنگ ارز پپه

نهنگ pepe طی دو تراکنش قابل توجه در این میم کوین جنجالی سرمایه گذاری کرده است که نشان دهنده یک حرکت صعودی در آینده است. کیف پولی با نام “0xcfff” با صرف 471700 دلار USDC، 260 میلیارد ارز پپه خریداری کرد که تقریباً 1.08 میلیون دلار است. علاوه بر این، کاربر توییتر @osf_rekt با صرف 367 اتریوم (معادل 720000 دلار) 404.5 میلیارد دلار توکن PEPE به دست آورد.
در زمان انتشار، ارزش توکن های pepe به 0.00000174 دلار می‌رسد که نشان‌دهنده کاهش 0.25 درصدی در یک ساعت گذشته، با افزایش 7 درصدی در طول یک هفته است. حجم معاملات در 24 ساعت گذشته به 393,526,531 دلار رسید که نشان دهنده افزایش قابل توجه 205.13 درصدی است.

اگرچه یک نهنگ اخیراً تمام دارایی‌های ارز دیجیتال پپه خود را با ضرر 52% فروخت، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه نهنگ دیگری به طور بالقوه در معاملات داخلی شرکت دارد، وجود دارد که منجر به تخلیه توکن‌های $PEPE آنها شده است. اما آیا په په با سرپیچی از همه شانس ها افزایش می یابد؟

افزایش قیمت PEPE با وجود فروش دارایی نهنگ ها

بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال، اخیراً دلار PEPE را به عنوان دارایی قابل استقراض در پلتفرم وام انعطاف‌پذیر خود حذف کرده است. این تصمیم بر پویایی معاملات پیرامون توکن تأثیر گذاشته است، زیرا قیمت پس از اعلام 15 درصد پایین آمد.
طبق داده‌های CoinGlass، انحلال قابل توجهی از موقعیت‌های فروش PEPE صورت گرفته است که مجموعاً 2.02 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته از مجموع 3.03 میلیون دلار انحلال‌ها بوده است.

با این حال، در 24 ساعت گذشته، ارز دیجیتال پپه افزایش قابل توجه 4.72٪ را تجربه کرده است. موسسات مالی برجسته، از جمله BlackRock، WisdomTree، و Fidelity، اخیرا برای صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETFs) اقدام کرده اند که نشان دهنده علاقه فزاینده نهادی به ارزهای دیجیتال است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT