تکنیکال بیت کوین 14 تیر

تحلیل تکنیکال بیت کوین 14 تیر

زمان مطالعه 4 دقیقه

تحلیلگران مختلف هشدار می دهند که قیمت بیت کوین برای شکستن سد 35000 دلار با مشکل مواجه خواهد شد، زیرا مقاومت بزرگی در بایننس ظاهر می شود. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 14 تیر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 14 تیر

تحلیلگران پیش‌ بینی می‌کنند که گاوهای بیت کوین با کار سختی روبرو هستند تا قیمت بیت کوین را به بالا مقاومت 35 هزار دلار هدایت کنند.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

شرکت تجاری QCP Capital در آخرین بروزرسانی بازار خود در 5 ژوئیه، محدوده 30000 دلاری را به عنوان یک منطقه استراحت برای بازار صعودی بیت‌کوین اعلام کرد.

بیت کوین در اوج رالی پس از رویداد FTX به سر می برد!

با رکود قیمت بیت کوین در حدود 30000 دلار، نگرانی ها در مورد اینکه اکثر سودهای آن در حال حاضر تحقق یافته است، افزایش پیدا کرده است.

منطقه ای بین 35000 تا 40000 دلار در حال حاضر به ویژه در میان فعالان بازار که به دنبال کسب رتبه های برتر محلی هستند محبوب است و QCP یکی از آنهاست.

این شرکت در مورد برنامه‌های معاملاتی خود می گوید: از لحاظ تاکتیکی (کوتاه‌ مدت)، تجارت مورد علاقه ما برای انجام این کار، فروش 33 هزار تا 35 هزار دلار در پایان سپتامبر و بازگشت آن به قیمت 30 هزار دلار است.

QCP به طور خاص مقاومت ورودی را برای شاخص میانگین متحرک همگرایی/واگرایی (MACD) – که برای اندازه گیری قدرت قیمت در سطوح معین در طول روند بازار طراحی شده است – در 35000 دلار برجسته کرد.

در ادامه آمده است: سطوح بالا عملکرد دقیق و قوی دارند، زیرا هر رالی از اینجا به عنوان موج پنجم پایانی از پایین‌ترین قیمت رویداد FTX در نوامبر در نظر گرفته می‌شود.

سطح 33 تا 35 هزار دلار همچنین جایی است که ما شاهد مقاومت در الگو مثلث معاملاتی و همچنین MACD هستیم که به مقاومت 3 ساله برخورد می کند.

تکنیکال بیت کوین 14 تیر

تکنیکال بیت کوین 14 تیر

این بروزرسانی همچنین به محیط اقتصاد کلان مثبت اشاره می‌کند که به طور بالقوه نشانه‌های نوسان کمی برای بازارها ارائه می‌دهد. این در حالی است که خرید بیت کوین در میان معامله گران ادامه دارد.

فدرال رزرو ایالات متحده همچنان متعصب است و مقامات معتقدند که علیرغم اینکه تورم روند نزولی ثابتی را نشان می دهد، افزایش بیشتر نرخ بهره در سال جاری اتفاق خواهد افتاد.

از جنبه کلان، به نظر می‌رسد که فدرال رزرو در ماه جاری شاهد افزایش دیگری است (اگرچه این افزایش قیمت عمدتاً توسط بازارها تعیین می‌شود) و به نظر می‌رسد تورم احتمالاً تا پایان سال حدود 3 تا 4 درصد با اثرات پایه مثبت کاهش قیمت نفت منتهی به این سه ماهه رکود خواهد داشت و قیمت اجاره در حال افزایش است.

این بدان معناست که در حالی که کاهش تورم بازار را هیجان زده کرده است، فدرال رزرو رساندن تورم به 2 درصد را هدف قرار داده است اما احتمالا هنوز برای کاهش نرخ کافی نیست.

QCP اضافه کرد که وقتی نوبت به محرک اصلی برای افزایش قیمت بیت کوین در ماه گذشته می رسد – تایید احتمالی ایالات متحده از اولین صندوق قابل معامله مبتنی بر بورس بیت کوین (ETF) – به همین ترتیب تصمیم قریب الوقوعی وجود ندارد.

بروز نگرانی ها برای سفارشات فروش 30 میلیون دلاری بایننس

از طرف دیگر، معامله گران به طور مداوم احتمال اصلاح قیمت بیت کوین را مطرح کردند. ویلیام کلمنته، یکی از بنیان‌ گذاران Reflexivity Research، داده‌هایی را فاش کرد که نشان می‌دهد معامله‌ گران معاملات آتی نسبت به بیت‌ کوین به طور کلی صعودی نیستند.

تکنیکال بیت کوین 14 تیر

تکنیکال بیت کوین 14 تیر

کیت آلن، یکی از بنیانگذاران شاخص Material Indicators، در عین حال گفت که او “انتظار عقب نشینی” را دارد زیرا یک بلاک مقاومت جدید در دفتر سفارش بایننس در قیمت 36000 دلار ظاهر شد.

“مطمئن نیستم که گاوها بتوانند قیمت را به 36 هزار دلار برسانند، اما فکر نکنید که این رالی هنوز به پایان رسیده است. ممکن است اشتباه کنم. بررسی نمودار ها برای پیدا کردن فرصت های معاملاتی مهم است.”

تکنیکال بیت کوین 14 تیر

تکنیکال بیت کوین 14 تیر

داده‌های تریدینگ ویو نشان می‌دهد که BTC/USD در زمان نگارش این مقاله نزدیک به 30800 دلار معامله می‌شود.

تکنیکال بیت کوین 14 تیر

تکنیکال بیت کوین 14 تیر

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT