خرید از سایت jlcpcb

پرداخت در سایت jlcpcb | خرید از سایت jlcpcb

زمان مطالعه 5 دقیقه

پرداخت در سایت jlcpcb | خرید از سایت jlcpcb را می توانید در اول پرداخت در سریع ترین زمان ممکن و با نرخ مناسب انجام دهید.

در ادامه توضیحاتی که درباره این سایت در وب سایت این شرکت آمده است را می خوانیم تا با کار کرد این شرکت و مزایای استفاده از خدماتشان بیشتر آشنا شویم.

خرید پی پال

فیلم معرفی شرکت jlcpcb

کارآمدترین، اقتصادی ترین و خلاقانه ترین راه حل های PCB

JLCPCB که در سال 2006 تأسیس شد، در خط مقدم صنعت PCB بوده است. با بیش از 15 سال نوآوری و بهبود مستمر بر اساس نیاز مشتریان، ما به سرعت در حال رشد بوده ایم و به یک تولید کننده پیشرو جهانی PCB تبدیل شده ایم که تولید سریع PCB با قابلیت اطمینان بالا و مقرون به صرفه را فراهم می کند و بهترین تجربه مشتری را در این زمینه ایجاد می کند. صنعت.

توسعه سخت افزار را آسان تر کنید

چه در حال ایجاد اولین PCB خود باشید، چه در حال توسعه یک محصول سخت افزاری الکترونیکی هستید، ما اینجا هستیم تا با ارائه خدمات مونتاژ سریع نمونه اولیه PCB و PCB به شما کمک کنیم سخت افزارها را آسان تر و سریع تر بسازید. ما دائماً به دنبال راه‌های جدیدی برای بهبود و کوتاه‌تر کردن فرآیند نمونه‌سازی PCB هستیم – از پیشگام بودن سیستم نقل‌قول/سفارش آنلاین، تولید خودکار تا تحویل سریع.

کیفیت بالاتر

تضمین کیفیت و بهبود مستمر آن دو دستورالعمل اصلی شرکت ما است.

فناوری پیشرفته PCB ما به ما اجازه می دهد تا بردهای با دقت بالا را برای کاربردهای صنعتی، نظامی، هوافضا و پزشکی تهیه کنیم.

ما به طور مداوم در حال سرمایه گذاری مواد پایه سطح بالا و تجهیزات پیشرفته برای خطوط تولید کاملاً خودکار هستیم که ما را قادر می سازد توان عملیاتی بالا را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه دهیم.

هزینه کمتر

از سال 2006، JLCPCB به طور مداوم برای کارآمدتر شدن و کاهش هزینه ها تلاش می کند. ما قول می دهیم که برای همیشه مقرون به صرفه ترین PCB ها را به مشتریان ارائه دهیم. JLCPCB ارزان ترین اما با کیفیت ترین PCB ها را احتمالاً به دلیل اثر مقیاس، راندمان تولید بسیار بالا و هزینه نیروی انسانی کمتر می سازد.

  • 100% کاهش هزینه در ساخت یک پروژه سخت افزاری
  • 100% زمان ذخیره شده برای ایجاد، اشکال زدایی و ارزیابی…

تحویل سریعتر

سیستم سفارش آنلاین با کاربری آسان ما، خدمات حرفه ای و کارآمد به مشتریان، فناوری تولید دیجیتال، خطوط تولید تمام اتوماتیک، و شرکای تدارکات پایدار، هر گام را برای تحویل سریعتر PCBها به شما انجام می دهند.

شریک PCB شما – JLCPCB

PCB با کیفیت صرفه جویی فوق العاده رضایت تضمین شده است

PCB با کیفیت عالی

ما کارخانه های خود را با خطوط تولید کاملاً خودکار برای ارائه کیفیت و ثبات بالا داریم. دارای گواهینامه ISO 9001:2015، ISO 14001:2015 و IPC-6012E.

تحویل سریع و پایدار

تابلوهای تولید شده 24 ساعته و تحویل در 2-4 روز را دریافت کنید. بیش از 98٪ از سفارشات به موقع ارسال شدند. برای تکرار آزادتر زیرا JLCPCB خدمات کم هزینه و سریع ارائه می دهد.

پشتیبانی 24 ساعته

تیم پشتیبانی دوستانه ما از طریق ایمیل (متوسط ​​زمان پاسخگویی 2 ساعته در ساعات اداری)، چت زنده و تلفن در دسترس است. شخص واقعی برای کمک در هر زمان از روز.

درباره کنترل کیفیت محصولات این شرکت بیشتر بخوانید:

تعهد کیفیت

JLCPCB تمام تلاش خود را می کند تا محصولات، خدمات و فرآیندهای خود را بهبود بخشد تا انتظارات مشتریان خود را برآورده کند یا از آن فراتر رود. برای اینکه به مشتریان وعده محصولات و خدمات با بالاترین کیفیت را بدهیم، سیاست تعهد کیفیت ما با بهبود مستمر در نوآوری محصول، پیگیری فعالانه کیفیت و قابلیت اطمینان و افزایش رضایت کلی مشتریان هدایت می‌شود.

کنترل کیفیت

هدف ما محصولات با کیفیت بالا و مشتریان راضی است. بنابراین، کنترل کیفیت بخش مهمی از فرآیند تولید ما است.

تضمین کیفیت در همه جنبه ها اجرا می شود، از جمله:

بررسی فایل قبل از تولید

هر سفارشی که در JLCPCB ارسال می‌شود، فایل‌های Gerber قبل از ارسال به تولید، توسط مهندسان بررسی می‌شوند. مهندسان تأیید می‌کنند که طراحی در مورد محدودیت‌های تحمل برای فاصله لبه‌های تخته، سوراخ‌های مته و فاصله بین پدها، ردپاها و غیره صادق است. وقتی مهندسان مشکلاتی را در فایل‌ها پیدا کنند، سیستم اطلاعیه‌ای را به مرکز فهرست سفارش مشتریان و ایمیل ارسال می‌کند، جایی که مشتریان می‌توانند برای جلوگیری از تاخیر در تولید، این را به موقع بررسی کنید.

گارانتی مواد اولیه

اطمینان از حداکثر کنترل کیفیت مواد اولیه یکی از اساسی ترین اصول تولید محصول در صنعت PCB است. JLCPCB همیشه با تامین کنندگان پیشرو در صنعت شریک بوده است. ما از مواد سطح بالا مانند مواد Nanya FR4، ماسک لحیم کاری با جوهر TAIYO PSR-2000 استفاده می کنیم. پرداخت سطح بدون سرب HASL-Rosh با استفاده از مواد خام ارتقا یافته که حاوی میله های قلع با نقره است.

تجهیزات پیشرفته

برای اطمینان از بهترین کیفیت و قابلیت اطمینان محصولات PCB، JLCPCB سرمایه گذاری در تجهیزات پیشرفته از جمله:

● ماشین آلات تمام اتوماتیک نوردهی LDI.

● خطوط تولید ماسک لحیم کاری تمام اتوماتیک.

● ماشین های تست PCB تمام اتوماتیک.

● ماشین‌های کاملاً خودکار با نوردهی CCD.

● تجهیزات حکاکی PCB تمام اتوماتیک.

● خطوط تولید چاپ صفحه تمام اتوماتیک.

● خطوط آبکاری تمام اتوماتیک.

تست چندگانه قبل از حمل و نقل

اول، AOI (بازرسی نوری خودکار)

تست AOI بعد از آبکاری الگو. این بازرسی بصری خودکار PCB است که در آن از یک دوربین برای اسکن برد با جزئیات بسیار دقیق برای بررسی هر گونه نقص یا خرابی استفاده می شود. بعد از تراز کردن لحیم کاری با هوای داغ اعمال می شود.

دوم، آزمایش کاوشگر پرنده

این آزمایش الکتریکی از کاوشگرهای الکترومکانیکی کنترل شده برای دسترسی به قطعات روی برد، مشابه ICT استفاده می کند. حرکت دقیق می تواند نقاط روی PLCC، SOIC، PGA، SSOP، QFP و موارد دیگر را بررسی کند.

سوم، بررسی کیفیت نهایی قطعه به قطعه قبل از حمل و نقل

مدیریت سختگیرانه

سیستم هوشمند و مرکز داده قدرتمند به کارکنان کمک می کند تا به راحتی علت و اپراتور را در زمان بروز خطای PCB در تولید ردیابی کنند. مهم نیست که او یک مهندس است که پرونده های ژربری را بررسی می کند، یک کارگر یا یک رهبر که در کارگاه تولیدی کار می کند، اگر واقعاً مرتکب اشتباه شده باشد، باید مسئولیت را بر عهده بگیرد.

گواهینامه ها

JLCPCB برای به دست آوردن، حفظ و حفظ بالاترین استانداردها سخت کار می کند. گواهی‌های زیر که به ما اعطا می‌شود، تأیید می‌کند که ما به طور مداوم محصولات و خدمات با بالاترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌کنیم.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT