تکنیکال بیت کوین 21 فروردین

تحلیل تکنیکال بیت کوین 21 فروردین

زمان مطالعه 2 دقیقه

آخر هفته هیچ تغییرات هیجان انگیزی در قیمت بیت کوین ایجاد نکرده است، چراکه همچنان در یک روند بدون حرکت معامله می شود. بیت کوین در مسیر تشکیل سومین الگوی متوالی کندل دوجی در نمودار هفتگی قرار دارد. این نشان می‌دهد که گاوها و خرس‌های بیت‌کوین در مورد حرکت جهت‌دار بعدی تصمیم قاطعانه ای نگرفتند. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 21 فروردین می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 21 فروردین

تنها بیت کوین نیست که در یک محدوده رنج حرکت کرده است. در 7 آوریل، جورین تیمر، مدیر کلان جهانی در فیدلیتی اینوستمنت، مدیر دارایی، توییت کرد که شاخص S&P 500 در 9 ماه گذشته در یک محدوده رنج معامله می شود و “دیر یا زود” به یک سمت شکسته می شود تا روند مشخص شود.

صعود بیت کوین به سطوح بالاتر باعث رزرو سود در چندین آلتکوین خواهد شد، اما تعداد کمی شاهد عقب نشینی بوده اند. این نشان می دهد که معامله گران در حال حفظ موقعیت خود هستند و انتظار یک حرکت بالاتر را دارند.

بیت کوین در دو روز گذشته در محدوده رنج معامله شده است که نشان دهنده عدم تصمیم گیری در میان گاوها و خرس ها است. معمولاً کانال های معاملاتی رنج با افزایش نوسانات دنبال می شود.

تکنیکال بیت کوین 21 فروردین

تکنیکال بیت کوین 21 فروردین

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (27500 دلار) در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی (RSI) به تدریج به سمت محدوده خنثی حرکت می کند. این نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است.

اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه سقوط کند، ممکن است استاپ های معاملات کوتاه مدت فعال شود و جفت BTC/USDT ممکن است به سطح شکست 25250 دلار سقوط کند.

در مقابل، اگر قیمت با قدرت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بازگردد، نشان می دهد که احساسات مثبت باقی می ماند و معامله گران در حال خرید با کاهش قیمت ها هستند. رالی بالای 29200 دلار می تواند چشم انداز یک افزایش قیمت تا 30000 دلار و متعاقباً به 32500 دلار افزایش دهد.

تکنیکال بیت کوین 21 فروردین

تکنیکال بیت کوین 21 فروردین

20-EMA در نمودار چهار ساعته مانند یک خط صاف شده است و RSI درست زیر نقطه میانی قرار دارد. این مزیت واضحی به گاوها و خرس ها نمی دهد. بعید است که این عدم قطعیت برای مدت طولانی ادامه یابد، و یک حرکت جهت دار می تواند به زودی آغاز شود. با این حال، پیش بینی روند دشوار است.

بنابراین، بهتر است قبل از ایجاد پوزیشن های معاملاتی خرید یا فروش منتظر بمانید تا شکست رخ دهد. سطح مهم رالی صعودی 29200 دلار و در رالی نزولی 26500 دلار است. نقض هر یک از سطوح می تواند یک حرکت روند کوتاه مدت را آغاز کند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT