تکنیکال کاردانو 21 فروردین

تحلیل تکنیکال کاردانو 21 فروردین

زمان مطالعه 2 دقیقه

گاوها اجازه نمی دهند کاردانو به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.37 دلار) برسد که نشان دهنده تقاضا در سطوح پایین تر است. در این پست به تحلیل تکنیکال کاردانو 21 فروردین می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کاردانو 21 فروردین

تکنیکال کاردانو 21 فروردین

تکنیکال کاردانو 21 فروردین

شیب میانگین متحرک نمایی 20 روزه و RSI در ناحیه مثبت نشان می دهد که مسیر کمترین مقاومت به سمت صعود است. جفت ADA/USDT می تواند ابتدا تا خط گردن الگوی معکوس سر و شانه بالا رود. شکستن و بسته شدن بالاتر از این مقاومت نشانه تغییر روند بالقوه و خرید کاردانو توسط سرمایه گذاران خواهد بود. سپس این جفت می تواند به سمت هدف الگوی 0.60 دلار افزایش یابد.

اگر خرس‌ها بخواهند از حرکت صعودی جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برگردانند. سپس ممکن است این جفت به میانگین متحرک ساده 200 روزه (0.35 دلار) و بعداً به 0.30 دلار کاهش یابد.

تکنیکال کاردانو 21 فروردین

تکنیکال کاردانو 21 فروردین

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که گاوها قیمت را به بالای 20-EMA رسانده اند و در مرحله بعدی سعی خواهند کرد بر خط روند نزولی غلبه کنند. اگر آنها این کار را انجام دهند، نشان می دهد که عقب نشینی ممکن است تمام شده باشد. این جفت ممکن است سپس به خط گردن صعود کنند، جایی که انتظار می رود خرس ها دفاعی قوی داشته باشند.

برعکس، اگر قیمت در خط روند نزولی با شکست مواجه شود، نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر فعال هستند. فروش ممکن است به زیر 0.37 دلار افزایش یابد و این جفت تا 200-SMA سقوط کند.

cointelegraph

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !