تکنیکال استلار (XLM) 21 فروردین

تحلیل تکنیکال استلار (XLM) 21 فروردین

زمان مطالعه 2 دقیقه

استلار از مقاومت پیش رو 0.12 دلار رد شد و قیمت به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.10 دلار) نزدیک می شود. گاوها احتمالاً با کاهش قیمت به سمت میانگین متحرک نمایی 20 روزه برای خرید کاردانو اقدام می کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال استلار (XLM) 21 فروردین می پردازیم.

تحلیل تکنیکال استلار (XLM) 21 فروردین

تکنیکال استلار (XLM) 21 فروردین

تکنیکال استلار (XLM) 21 فروردین

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه عقب نشینی کند، گاوها دوباره سعی می کنند مانع پیش رو را از بین ببرند. اگر آنها موفق شوند، جفت XLM/USDT یک الگوی صعودی را تکمیل خواهد کرد. این می تواند نشان دهنده شروع یک حرکت صعودی جدید باشد. در این صورت این ارز دیجیتال ممکن است ابتدا تا 0.15 دلار افزایش یابد و سپس به سمت هدف الگوی 0.17 دلار حرکت کند.

برخلاف این فرض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، نشان می دهد که گاوها در حال از دست دادن قدرت خود هستند. سپس ممکن است جفت به SMA 200 روزه (0.09 دلار) کاهش یابد. این یک سطح مهم برای گاو ها است زیرا اگر شکسته شود، ممکن است جفت به 0.07 دلار سقوط کند.

تکنیکال استلار (XLM) 21 فروردین

تکنیکال استلار (XLM) 21 فروردین

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که این جفت در داخل یک الگوی کنج نزولی در حال نوسان است. قیمت از خط حمایت برگشته است و گاوها در مرحله بعدی تلاش خواهند کرد تا جفت را به بالای کنج برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت می تواند تا 0.11 دلار و متعاقباً به 0.12 دلار افزایش یابد.

از سوی دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر خط حمایت سقوط کند، نشان دهنده تشدید فروش است. یک پشتیبانی کوچک در 0.10 دلار وجود دارد، اما اگر شکست بخورد، کاهش می تواند تا 200-SMA گسترش یابد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT