قیمت استلار

همکاری Stellar با شرکت Moneygram و افزایش 12 درصدی قیمت استلار

زمان مطالعه 3 دقیقه

سرویس حواله بین المللی مانیگرام (Moneygram) یک بار دیگر وارد فضای تکنولوژی بلاک چین شده است. این شرکت به تازگی از همکاری خود با بنیاد استلار (XLM) خبر داده است تا به دنبال آن یک پل پرداخت برای سهولت انتقال پول ایجاد کنند و تسویه حساب های فوری به وسیله USDC را ممکن سازند. USDC یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا می باشد. در این مقاله به بررسی همکاری Stellar با شرکت Moneygram و افزایش 12 درصدی قیمت استلار می پردازیم.

قیمت استلار

قیمت استلار

افزایش 12 درصدی قیمت استلار

همان طور که در این اعلامیه به آن اشاره شده است، شرکت Moneygram از یک ورژن USDC که بر روی بلاک چین استلار فعالیت می کند استفاده خواهد کرد تا بدین وسیله، تراکنش ها را بتواند کاربردی تر سازد. بانک United Texas به عنوان واسط بین شرکت های Circle (صادر کننده USDC) و Moneygram ایفای نقش خواهد کرد.

این بار دومی است که شرکت بزرگ مانیگرام برای گسترش فعالیت های خود، پا به عرصه بلاک چین نهاده است. استلار یک رقیب مستقیم برای شرکت ریپل (XRP) به شمار می آید و تولد آن به بعد از جدایی Jed McCaleb از شرکت Ripple بر میگردد. این جدایی بنا به دلایل اختلاف نظر های مختلف رخ داده است.

ارز بومی شرکت استلار یعنی XLM، به دنبال افزایش های فوق العاده قیمت بیت کوین، یک جهش 12 درصدی دیگر را هم پس از انتشار این خبر به ثبت رساند و جهشی بسیار مهم را شاهد بوده است. XLM روز خود را با قیمت 0.31 دلار آغاز کرد و آن را با 0.357 دلار به پایان رساند. بالاترین قیمت آن در این روز برابر با 0.364 دلار بوده است.

قیمت استلار

قیمت استلار

همزمان با این رویداد، سهام شرکت مانیگرام رویکرد محتاطانه ای را در پیش گرفته بود. این شرکت در متوقف کردن سقوط آزاد سهام خود از بالاترین میزان سالانه در ماه جولای متوقف کند و به سختی 0.9 درصد رشد را شاهد بوده است که در نهایت از 7.6 به 7.69 دلار رسید.

قیمت استلار

قیمت استلار

این همکاری به وضوح نشان می دهد که شرکت Moneygram قصد دارد رو به جلو حرکت کند و تجربه های بدی که از همکاری با شرکت Ripple بدست آورده است را پشت سر بگذارد.

در سال 2019 شرکت های مانیگرام و ریپل اعلام به همکاری کردند. این همکاری آنها تقریباً دو سال ادامه پیدا کرد تا این که سرانجام در ماه مارس 2021 به پایان رسید. درست پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، اقدامات قانونی علیه ریپل را به دلیل استفاده از XRP برای صدور اوراق بهادار ثبت نشده، آغاز کرد.

در یک بیانیه رسمی، ریپل اعلام کرد که جدایی این دو شرکت یک تصمیم مشترک بوده است و هر دو کمپانی متعهد هستند تا شرایط همکاری مجدد را بعد از رفع مشکلات Ripple با SEC، بررسی نمایند.

اما اکنون شرکت استلار وارد بازی شده است و احتمالا مانیگرام، با هدف تبدیل شدن به یک شرکت پرداختی دوستدار بلاک چین، قصد ندارد تا منتظر ریپل بماند.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT