تکنیکال آوه (AAVE) 21 فروردین

تحلیل تکنیکال آوه (AAVE) 21 فروردین

زمان مطالعه 2 دقیقه

آوه مقاومت بالای 82 دلار را رد کرده است که نشان می دهد خرس ها به شدت از این سطح محافظت می کنند. آنها قیمت را به زیر حمایت فوری در متحرک نمایی 20 روزه (75 دلار) رسانده اند. در این پست به تحلیل تکنیکال آوه (AAVE) 21 فروردین می پردازیم.

تحلیل تکنیکال آوه (AAVE) 21 فروردین

تکنیکال آوه (AAVE) 21 فروردین

تکنیکال آوه (AAVE) 21 فروردین

جفت AAVE/USDT ممکن است در مرحله بعدی به SMA 200 روزه (73 دلار) سقوط کند که نزدیک به خط روند صعودی است. خریداران احتمالاً از این سطح با قدرت دفاع می کنند. اگر قیمت از خط روند صعودی بازگردد و از میانگین متحرک نمایی 20 روزه عبور کند، جفت می تواند به 82 دلار برسد.

اگر گاوها بر این مانع غلبه کنند، جفت یک الگوی مثلث صعودی را تکمیل می کند و هدف آن 100 دلار است. اگر قیمت پایین تر ادامه یابد و از خط روند صعودی شکسته شود، این دیدگاه صعودی باطل می شود. این جفت ممکن است به 68 دلار و بعداً به 64 دلار کاهش یابد.

تکنیکال آوه (AAVE) 21 فروردین

آوه (AAVE) 21 فروردین

خرس‌ها قیمت را به 200-SMA در نمودار چهار ساعته رسانده‌اند. 20-EMA شروع به کاهش کرده است و RSI در محدوده منفی قرار دارد، که نشان می دهد تسلط در دست خرس ها است.

اگر 200-SMA جابجا شود، این جفت می تواند تا خط روند صعودی کاهش یابد. این یک سطح مهم برای دفاع گاوها است زیرا شکستن زیر آن باعث تقویت بیشتر خرس ها می شود.

در روند صعودی، شکستن بالاتر از 20-EMA اولین نشانه بازگشت گاوها خواهد بود. سپس ممکن است جفت به مقاومت پیش رو در 82 دلار برسد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT