تکنیکال بیت کوین 24 فروردین

تحلیل تکنیکال بیت کوین 24 فروردین

زمان مطالعه 2 دقیقه

روز گذشته شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ماه مارس منتشر شد و برخلاف پیش‌بینی ۰.۲ درصدی اقتصاددانان، ۰.۱٪ افزایش یافت. اگرچه نشانه‌هایی از کاهش تورم در اقتصاد آمریکا وجود دارد، CPI سالیانه ۵٪ اعلام شده که بسیار بالاتر از هدف ۲ درصدی فدرال رزرو است. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 24 فروردین می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 24 فروردین

احتمال ۶۷ درصدی برای افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره در جلسه ماه مه فدرال رزرو وجود دارد. با این حال، اکثر فعالان بازار انتظار دارند نرخ بهره تا پایان سال کاهش یابد.

سیاست‌های پولی انبساطی معمولا برای کلاس‌های دارایی پرریسک اتفاق مثبتی تلقی می‌شوند. علاوه بر این، معامله‌گران رمزارزها می‌توانند در حال حاضر بر هاوینگ بیت کوین که سال آینده اتفاق خواهد افتاد تمرکز کنند. تاریخچه بیت کوین نشان داده است که هاوینگ، تاثیر مثبتی بر قیمت می‌گذارد. در حالی که روند کوتاه‌مدت بیت کوین تا حدودی نامشخص است، دیدگاه بلندمدت در رابطه با این ارز همچنان صعودی است. در ادامه تحلیل تکنیکال بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین را بررسی می‌کنیم.

بیت کوین در حوالی ۳۰،۵۵۰ دلار با مقاومت مواجه شده است. با این حال، نیمه پر لیوان این است که خریداران (گاوها) به حفظ سطوح کنونی مصمم هستند که نشان می‌دهد هیچ تمایلی برای فروش و خروج از بازار وجود ندارد.

تکنیکال بیت کوین 24 فروردین

تکنیکال بیت کوین 24 فروردین

در سمت مقابل، بعید است که فروشندگان (خرس‌ها) بدون هیچ تلاشی از دور رقابت کنار بروند. فروشندگان به دنبال آن هستند تا قیمت بیت کوین را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در حوالی ۲۸،۱۶۳ دلار برسانند. این میانگین متحرک، سطح حمایتی مهمی محسوب می‌شود و در صورتی که به سمت پایین شکسته شود، بیت کوین ممکن است تا حمایت ۲۵،۲۵۰ دلاری سقوط کند.

در سناریو دیگر، در صورتی که قیمت بیت کوین از سطوح فعلی و یا پس از کاهش تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش یابد، می‌توان گفت تقاضای بسیار زیادی برای خرید بیت کوین در قیمت‌هایی پایین‌تر وجود دارد. چنین تقاضایی احتمال صعود بیت کوین تا مقاومت کلیدی ۳۲،۴۰۰ دلاری را افزایش می‌دهد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT