اتفاق جدید برای فلوکی اینو

اتفاق جدید برای فلوکی اینو

زمان مطالعه 2 دقیقه

ایلان ماسک اطلاعات جالبی در مورد سگ خود و توییتر دیروز به اشتراک گذاشت. در این پست به بررسی اتفاق جدید برای فلوکی اینو می پردازیم.

اتفاق جدید برای فلوکی اینو

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس و مالک توییتر، در مصاحبه اخیر در Twitter Spaces، سگ نژاد شیبا اینو خود، فلوکی را مطرح کرد و به شوخی اظهار داشت که این سگ قبلاً توییتر را تسخیر کرده است. نظرات ماسک که به دلیل نفوذش در بازار ارزهای دیجیتال، به ویژه با توکن‌های میم شناخته می‌شود، معمولاً تأثیر قابل‌ توجهی بر قیمت سکه‌های مرتبط دارد. با این به طرز شگفت انگیزی این بار، ارز دیجیتال فلوکی اینو (FLOKI) هیچ واکنشی نشان نداد.

Floki Inu یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم است که اغلب به توییت‌ها و نظرات ماسک در گذشته واکنش نشان داده است و در نتیجه تغییرات قیمت قابل توجهی را تجربه کرده. با این حال، در این مورد، FLOKI پس از اظهارات ماسک شاهد افزایش بسیار کم 0.5 درصدی بود که یک الگوی معکوس را در پایین روند نزولی محلی خود شکل داد. این واکنش ضعیف نشان می دهد که بازار ممکن است به اندازه گذشته تحت تاثیر توییت های ماسک قرار نگیرد، حداقل در مورد توکن فلوکی اینو.

ماسک در طول مصاحبه توییتر اسپیس با اشاره به سگش فلوکی گفت: “او یقه اسکی مشکی و صدای کلفتی دارد – چه چیز دیگری نیاز دارید!“. علیرغم ماهیت آرام نظرات او، واکنش خنثی قیمت ارزهای دیجیتال به ذکر ماسک از فلوکی قابل توجه است.

ممکن است فقدان حرکت در قیمت FLOKI به دنبال اظهارات ماسک به عوامل مختلفی مانند شرایط بازار یا تغییر احساسات در بین سرمایه گذاران نسبت داده شود. علاوه بر این، بلوغ فزاینده بازار ارزهای دیجیتال ممکن است به کاهش نفوذ افراد برجسته مانند ماسک بر قیمت توکن‌های مبتنی بر میم کمک کند.

مصاحبه اخیر توییتر اسپیس با حضور ایلان ماسک و نام بردن او از سگش فلوکی منجر به هیچ گونه قیمت قابل توجهی برای ارز دیجیتال Floki Inu نشد. این پاسخ خنثی ممکن است نشان دهنده تغییر در حساسیت بازار نسبت به نظرات ماسک در مورد توکن های مبتنی بر میم باشد، یا می تواند بازتابی از شرایط گسترده تر بازار و احساسات سرمایه گذار باشد.

u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT