لیست شدن فلوکی اینو در صرافی KoinBX

لیست شدن فلوکی اینو در صرافی KoinBX

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال فلوکی (FLOKI) با مضمون سگ در 24 ساعت گذشته دو لیست صرافی جدید به دست آورده است. در این پست به لیست شدن فلوکی اینو در صرافی KoinBX می پردازیم.

لیست شدن فلوکی اینو در صرافی KoinBX

طبق اعلامیه اخیر، کاربران می توانند از 31 مارس 2023، FLOKI را در برابر روپیه هند (INR) و USDT در صرافی رمزنگاری KoinBX معامله کنند.

کاربران می توانند در تاریخ 31 مارس 2023، ساعت 23:30، فلوکی را در صرافی خرید، فروش و معامله کنند.

صرافی محبوب KoinBX مستقر در هند بیش از سه میلیون کاربر دارد. این فهرست حضور فلوکی را در پرجمعیت ترین کشور آسیا، هند، گسترش می دهد.

لازم به یادآوری است که فلوکی اینو اولین صرافی خود را در بزرگترین صرافی کریپتو هند از نظر حجم معاملات، WazirX، در ماه فوریه انجام داد.

BigONE، یک صرافی جهانی ارزهای رمزنگاری شده ثبت شده در هلند که بستری برای تجارت ارزهای دیجیتال مختلف با قدمت 2017 فراهم می کند، اعلام کرده است که Floki را در 28 مارس 2023، ساعت 5:00 بعد از ظهر فهرست می کند. (GMT+8)
در یک پست وبلاگ، جفت معاملاتی FLOKI/USDT در تاریخ مذکور در دسترس خواهد بود. در همین حال، خدمات سپرده گذاری در حال حاضر در دسترس است و خدمات برداشت در 28 مارس 2023، ساعت 5:00 بعد از ظهر فعال می شود. (GMT+8).

در هفته گذشته، BitForex، صرافی که بر اساس CoinMarketCap در رتبه 26 قرار داشت، فهرست FLOKI را اعلام کرد.

نوسانات قیمت فلوکی اینو برای شروع حرکت عمده

در واکنش به اخبار چندین فهرست، قیمت FLOKI را می‌توان دید که برای یک حرکت بزرگ آماده می‌شود، زیرا به نظر می‌رسد یک الگوی مثلثی در نمودار روزانه خود در حال ایجاد شدن است.
یک الگوی نمودار مثلثی نشان می دهد که چگونه قیمت در طول زمان به یک محدوده به تدریج محدودتر می شود و نمایش بصری نبرد بین گاوها و خرس ها را ارائه می دهد.

RSI روزانه اندکی به زیر علامت خنثی 50 صاف شده است که نشان دهنده احتمال معامله یا تجمیع است. همانطور که دو شیب مثلث به یکدیگر نزدیک تر می شوند، این ممکن است به این معنی باشد که شکاف در حال نزدیکتر شدن است.

شاخص RSI روزانه اندکی به زیر علامت خنثی 50 صاف شده است که نشان دهنده احتمال معامله یا تجمیع است. همانطور که دو شیب مثلث به یکدیگر نزدیک تر می شوند، این ممکن است به این معنی باشد که شکاف در حال نزدیکتر شدن است.

در زمان نگارش این مقاله، FLOKI با کاهش 3.42 درصدی در 24 ساعت گذشته در 0.00003501 دلار معامله می شد. فلوکی پس از دوج کوین و شیبا اینو با ارزش بازار فعلی 311 میلیون دلار، سومین دارایی بزرگ رمزنگاری شده با موضوع سگ است.

u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT