سایت برای خرید پوشاک

8 بهترین سایت برای خرید پوشاک و لوازم جانبی سفارشی

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر به دنبال لباس های سفارشی هستید، خرید آنلاین می تواند بهترین گزینه شما باشد. سایت برای خرید پوشاک را در ادامه بشناسید.

اگر برای کمد لباسی کاملاً مناسب آماده هستید، پس سایت هایی که لباس های سفارشی و سفارشی ارائه می دهند باید در رادار شما باشند. برخلاف فست مد، این روش تولید لباس نیز ضایعات بسیار کمتری ایجاد می کند.

با چند کلیک می‌توانید پیراهن‌ها، شلوارها، لباس‌ها، کت و شلوارها و موارد دیگر کاملاً دوخت بسازید. در اینجا هشت مورد از بهترین سایت هایی که می توانید استفاده کنید آورده شده است.

1.سایت برای خرید پوشاک: Eshakti

Eshakti با انتخاب گسترده ای از لباس های زنانه، منبعی فوق العاده برای لباس های سفارشی است. فرقی نمی‌کند برای کار، تعطیلات، عروسی یا لباس‌های روزمره گاه به گاه لباس بخواهید، این لباس همه چیز را دارد و تمرکز زیادی روی لباس‌ها و تاپ‌ها در انتخاب‌های مختلف پارچه دارد.

می‌توانید طول آستین، طول سجاف و یقه را با ابزار جالب eShakti FX سایت سفارشی کنید، که به شما امکان می‌دهد تمام تغییرات لباس را در زمان واقعی مشاهده کنید. به عنوان یک امتیاز، بسیاری از لباس ها و دامن ها دارای جیب هستند.

با محدوده سایز از XS تا 6X، لباس‌های سفارشی این سایت حدود 50 تا 100 دلار قیمت دارند. اگر به دنبال جایگزین‌های باکیفیت برای لباس‌های شین و سبک‌های مد سریع مشابه هستید، Eshakti ارزش دیدن دارد.

2. Tailored Jeans

هیچ چیز مانند شلوار جین مناسب نیست و فروشگاه Tailored Jeans مجموعه ای از گزینه های گیج کننده را ارائه می دهد. کت و شلوارهای سفارشی، مطمئناً عالی هستند، اما شلوار جین کاملاً سفارشی احتمالاً کاربرد بیشتری خواهد داشت.

گزینه های آنلاین زیادی برای شلوار جین سفارشی وجود دارد، اما تعداد کمی از سایت ها با انتخاب ارائه شده توسط Tailored Jeans مطابقت دارند. این سایت برای همه اندازه ها و شکل ها ساخته شده است، همچنین بسیاری از سبک ها، رنگ ها و پارچه ها را ارائه می دهد.

با انتخاب نوع پارچه، برآمدگی و تناسب خود شروع کنید. در مرحله بعد، با انتخاب نوع دوخت برای جیب پشتی خود و حتی انواع حلقه های کمربند که ترجیح می دهید وارد جزئیات شوید.

با دنبال کردن مجموعه ای از منوهای کشویی سایت، طراحی شلوار جین خود ساده و سرگرم کننده است. قیمت ها از حدود 70 تا 100 دلار متغیر است.

3.سایت برای خرید پوشاک: Hockerty

با کت و شلواری که دقیقاً به اندازه شما ساخته شده است، تیز بپوشید. هاکرتی و سایت خواهرش برای کت و شلوار زنانه Sumissura، همه چیز مورد نیاز شما را دارند.

می توانید پارچه خود را انتخاب کنید، سپس جزئیات مربوط به یقه، جیب و موارد دیگر را شخصی سازی کنید. با بصری ساز کت و شلوار سه بعدی آنلاین، سبک ها را در زمان واقعی تنظیم کنید تا انتخاب های مختلف پارچه و رنگ را به راحتی بررسی کنید.

هاکرتی علاوه بر کت و شلوار، پیراهن های سفارشی، شلوار، کت و شلوار و لباس های بیرونی نیز می فروشد. کت و شلوارهای سفارشی از حدود 300 دلار شروع می شوند، همه آنها برای هر مشتری ساخته شده اند – سایت حتی اندازه های استاندارد را فهرست نمی کند.

4. Proper Cloth

وقتی صحبت از لوازم اصلی مد می‌شود، پیراهن کلاسیک دکمه‌دار یکی از پرکاربردترین لباس‌ها است. پارچه مناسب تنوع بسیار زیادی از انتخاب های پارچه و گزینه های اندازه های زیادی را ارائه می دهد.

وقتی نوبت به انتخاب سایز می‌رسد، می‌توانید به یک پرسشنامه سریع پاسخ دهید، یک سایز استاندارد انتخاب کنید، خودتان را اندازه بگیرید، یک پیراهن مناسب را اندازه بگیرید، یا حتی یک پیراهن برای اندازه‌گیری برای افراد پارچه مناسب پست کنید.

علاوه بر این، اولین پیراهن با اصلاحات تکمیلی همراه است. جدای از کار با یک خیاط حضوری، این یکی از موثرترین راه ها برای به دست آوردن پیراهنی است که کاملا متناسب است.

این سایت با بیش از 30 گزینه برای یقه، 12 سرآستین و 9 مدل جیبی، در مورد سفارشی سازی است. این پیراهن ها از 95 دلار شروع می شوند و به شما امکان می دهند تا آخرین جزئیات را تنظیم کنید.

5. Alamour

اگر رویدادی را برنامه ریزی کرده اید، لباس های شگفت انگیز در آلامور ارزش دیدن دارند. یقه، رنگ و طول را سفارشی کنید تا با بسیاری از این لباس ها به ظاهر دلخواه خود برسید.

گزینه های Made to Order را جستجو کنید تا لباس های قابل تنظیم را بررسی کنید. اندازه‌ها از XXS تا 9XL متغیر است، و می‌توانید برای مراقبت از مشتری ایمیل بزنید تا این گزینه‌ها را دوباره بررسی کنید.

همچنین یک بخش کامل برای ظاهر عروس وجود دارد. جزئیاتی مانند توری شفاف، نیم تنه های ساختار یافته، قطارهای بلند و موارد دیگر، ایجاد لباس رویایی سفارشی شما را آسان می کند.

قیمت این لباس‌ها از 200 تا 600 دلار است و ساخت آن به زمان نیاز دارد، بنابراین خریداران تشویق می‌شوند حداقل چهار ماه قبل از یک رویداد سفارش دهند. با این حال، تا زمانی که شما برای زمان تحت فشار نباشید، این لباس‌های رسمی سفارشی برای جشن‌های مجلسی، عروسی، مهمانی‌های کوکتل و سفر عالی هستند.

6.سایت برای خرید پوشاک: Frilly

می‌توانید شلوارهای سفارشی، لباس‌های مد روز، لباس‌های سرپوشیده، و خیلی چیزهای دیگر را در Frilly تهیه کنید. اگر به دنبال الهام گرفتن از وب‌سایت‌های مد لوکس هستید، این گزینه‌های قابل تنظیم ظاهری مشابه با قیمت‌های پایین‌تر ارائه می‌دهند.

یک دامن، کت و شلوار، ژاکت یا هر چیز دیگری که توجه شما را به خود جلب می کند، انتخاب کنید. در مرحله بعد، خط پاچه، آستین، یقه و موارد دیگر را به دلخواه تغییر دهید.

با قیمت های حدود 90 تا 400 دلار، Frilly کمی از همه چیز را ارائه می دهد. اندازه ها از XXS تا L هستند.

7. Adelante

صندل، چکمه، کفش راحتی و موارد دیگر را در Adelante ایجاد کنید. می‌توانید مطابق تصویر کفش بخرید یا رنگ‌های مختلف را آزمایش کنید.

با تغییرات جزئی در استایل هر جفت به چه شکلی به نظر می رسند، یا برای هر قسمت از کفش با رنگی متفاوت به نظر می رسند. حتی می توانید اندازه ها و عرض های مختلف را برای کفش های چپ و راست انتخاب کنید.

با گزینه های بسیار زیادی برای کفش های مردانه و زنانه، Adelante به شما این شانس را می دهد که با چند کلیک یک طراح کفش شوید. قیمت ها از حدود 130 تا 300 دلار متغیر است و اندازه ها از چهار تا 17 (مردانه) و چهار تا 15 (زنانه) متغیر است.

8.سایت برای خرید پوشاک: Laudi Vidni

اگر تا به حال به دنبال یک کیف سفارشی برای نیازهای خاص خود بوده اید، سایت Laudi Vidni باید در رادار شما باشد. کیف ها را همانطور که هست بخرید، کمی شخصی سازی کنید یا به دنبال طراحی کاملا سفارشی باشید.

فرقی نمی‌کند به یک دستمال کاغذی کار، یک کیف روزمره یا یک کیف شبانه نیاز داشته باشید، این سایت گزینه‌های زیادی را ارائه می‌دهد. کیف پول‌های کراس‌ بادی، کیف‌های شانه‌ای، کیف‌های کمربند، کلاچ، و کوله‌پشتی همگی در دسترس هستند که بسیاری از آنها دارای چندین سبک هستند.

رنگ چرم، طراحی آستر، رنگ سخت افزار، طول بند و موارد دیگر را انتخاب کنید. گزینه‌های سفارشی‌شده شما به‌طور هم‌زمان روی کیف ظاهر می‌شوند، بنابراین متوجه می‌شوید که دقیقاً چگونه به نظر می‌رسد.

قیمت‌ها از حدود 145 دلار برای یک مچ‌بند شروع می‌شود تا حدود 1000 دلار برای یک دستبند بزرگ، با قیمت‌های مختلف در طول مسیر. کیف های لپ تاپ، کیسه های لوازم بهداشتی و کیسه های دافل نیز در دسترس هستند.

با این وب سایت های مد روز لباس های سفارشی بسازید

چه به دنبال لباس رسمی، چه لباس‌های حرفه‌ای یا لباس‌های روزمره باشید، سفارش لباس‌های سفارشی به شما کمک می‌کند کمد لباسی با کیفیت و متناسب بسازید. شما لباس‌هایی دریافت خواهید کرد که بسیار مناسب هستند و در عین حال از ضایعات زیاد و کیفیت پایین که اغلب با مد سریع مرتبط است، اجتناب می‌کنید.

وقتی زمان آن است که کمد لباس خود را ارتقا دهید، لباس هایی را در نظر بگیرید که کاملاً برای شما طراحی شده است. و اگر نیاز به سازماندهی لباس های خود دارید، فناوری می تواند دوباره به کمک بیاید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT