تکنیکال تزوس (XTZ) 24 تیر

تحلیل تکنیکال تزوس (XTZ) 24 تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز تزوس (XTZ) از 12 ژوئن(22 خرداد) الی 18 ژوئن(28 خرداد) به میزان 33 درصد سقوط کرد و در اثر آن ، سطح حمایت 1.67 دلاری را به یک سطح مقاومت تبدیل کرد. این حرکت با مجموعه ای از کف های قیمتی بالاتر و سقف های قیمتی برابر دنبال شد که در صورت اتصال آنها با استفاده از خطوط ،یک الگوی مثلث صعودی حاصل می شود. در این پست به تحلیل تکنیکال تزوس (XTZ) 24 تیر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال تزوس (XTZ) 24 تیر

این ساختار تکنیکال رشد 29 درصدی قیمت به سمت سطح 2.16 دلاری را پیش‌بینی می‌کند که با افزودن فاصله بین نخستین سقف و کف نوسانی به نقطه شکست مقاومتی در 1.66 دلار محاسبه می شود. نکته قابل توجه این است که قیمت XTZ در 12 جولای(21 تیر) به زیر خط روند پایین تر حرکت کرد که نشان دهنده از دست رفتن حمایت آن است.

با این حال، این حرکت ساختگی بود و در راستای فریب معامله‌گران ناآگاه صورت گرفت. صرف نظر از این، روند بازیابی قیمت، تزوس را با رشد 8 درصد به بالای میانگین متحرک ساده چهار ساعته 200 (SMA) رساند.

تکنیکال تزوس (XTZ) 24 تیر

تکنیکال تزوس (XTZ) 24 تیر

در آینده، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که تزوس با کندلی چهار ساعته در بالای مقاومت 1.66 دلاری بسته شود و از مقاومت فعلی عبور کند. در نتیجه ، این رمزارز در مسیر رشد به سمت سطح 2.16 دلاری قرار می گیرد.

از سوی دیگر، اگر قیمت تزوس ، سطح حمایت 1.33 دلاری را به یک مانع مقاومتی تبدیل کند، سناریوی گاوی باطل خواهد شد. در چنین شرایطی، قیمت XTZ می تواند با اصلاح 18 درصدی به سمت سطح 1.07 دلاری حرکت کند.

منبع: FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT