تکنیکال تن کوین (TON) 30 آبان

تحلیل تکنیکال تن کوین (TON) 30 آبان

زمان مطالعه 2 دقیقه

تن کوین (TON) به شدت از پایین ترین سطح خود در ژوئن بهبود یافته است و توانسته است بخش بزرگی از سود را حفظ کند. این نشان می دهد که معامله گران عجله ای برای کاهش موقعیت های خود در سطوح بالاتر ندارند. در این پست به تحلیل تکنیکال تن کوین (TON) 30 آبان می پردازیم.

تحلیل تکنیکال تن کوین (TON) 30 آبان

تکنیکال تن کوین (TON) 30 آبان

تکنیکال تن کوین (TON) 

ارز تن کوین (TON) در نمودار قیمت خود یک مثلث متقارن را تشکیل داده است که معمولاً به عنوان یک الگوی ادامه دهنده عمل می کند. هر دو میانگین متحرک به تدریج در حال افزایش هستند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری جزئی برای گاوها است.

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.65 دلار) بازگردد، گاوها سعی خواهند کرد قیمت را به بالای مثلث برسانند. اگر آنها بتوانند آن را به پایان برسانند، جفت ارز می تواند تا 2.15 دلار افزایش یابد و پس از آن به سمت هدف 2.87 دلار صعود کند.

از طرف دیگر، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه سقوط کند، این جفت می تواند به میانگین متحرک ساده 50 روزه (1.50 دلار) و سپس به خط حمایت سقوط کند.

تکنیکال تن کوین (TON) 30 آبان

تکنیکال تن کوین (TON) 30 آبان

حفظ قیمت بالاتر از این سطح ممکن است معامله گران کوتاه مدت را وسوسه کند که سود خود را ذخیره کنند. خرس ها در تلاش هستند تا در این وضعیت سرمایه گذاری کنند و قیمت را به زیر 50-SMA بکشانند. اگر این حمایت شکست بخورد، جفت می تواند تا 1.55 دلار سقوط کند.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی بازگردد، گاوها دوباره سعی می‌کنند قیمت را تا 1.80 دلار کاهش دهند. تکرار مکرر سطح مقاومت باعث تضعیف آن می شود. بسته شدن بالاتر از این مقاومت می تواند درها را برای افزایش احتمالی تا 2 دلار باز کند.

منبع : cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT