تکنیکال جزمی کوین (JASMY) ۴ تیر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال جزمی کوین (JASMY) ۴ تیر ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

جزمی کوین (JASMY) از میانگین متحرک ساده 50 روزه (0.03 دلار) در 21 ژوئن بازگشت، که نشان می دهد سطوح پایین تر در حال جذب خریداران هستند. فشار فروش در حال کاهش است اگر خریداران بر مقاومت در متحرک نمایی 20 روزه غلبه کنند، جفت ارز JASMY/USDT می تواند تا 0.04 دلار افزایش یابد. در این پست به تحلیل تکنیکال جزمی کوین (JASMY) ۴ تیر ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال جزمی کوین (JASMY) ۴ تیر ۱۴۰۳

از طرف دیگر، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش یابد، این نشان می دهد که خرس ها تسلیم نشده اند و به فروش خود در رالی ادامه می دهند. این جفت ارز ممکن است مدتی را در نوسان بین میانگین های متحرک صرف کند. شکستن و بسته شدن به زیر SMA 50 روزه می تواند سقوط عمیق تری را به سمت 0.02 دلار آغاز کند.

جزمی کوین (JASMY) ۴ تیر ۱۴۰۳

جزمی کوین (JASMY) ۴ تیر ۱۴۰۳

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که گاوها در حال تلاش برای شروع یک رالی بهبودی هستند که با مقاومت در منطقه بین 50-SMA و روند نزولی مواجه است. خط حمایت حیاتی برای تماشای منفی 20-EMA است. اگر قیمت از 20-EMA برگشت، چشم انداز شکست بالای خط روند نزولی را بهبود می بخشد. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ارز ممکن است تا 0.04 دلار صعود کند.

جزمی کوین (JASMY) ۴ تیر ۱۴۰۳

جزمی کوین (JASMY) ۴ تیر ۱۴۰۳

برخلاف این فرض، افت به زیر 20-EMA نشان می دهد که خرس ها فشار خود را حفظ می کنند. فروش ممکن است در فاصله زمانی زیر کانال تشدید شود. ممکن است جفت ارز به 0.02 دلار سقوط کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT