تحلیل تکنیکال دوج کوین

تحلیل تکنیکال دوج کوین در تاریخ شنبه 6 فروردین

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز دوج کوین امروز با توجه به اینکه قیمت آن اخیراً به 0.14 دلار افزایش یافته است ، فشار فروش بیشتری را تجربه می کند. قیمت این آلت کوین در حال حاضر کمی بالاتر از 0.13 دلار قرار دارد. در این خبر به تحلیل تکنیکال دوج کوین می پردازیم.

تحلیل تکنیکال دوج کوین

قیمت دوج کوین حاکی از وجود مومنتوم نزولی در آینده است زیرا خرس‌ها در نمودار 3 ساعته یک کندل بزرگ خرسی ایجاد کرده اند. سناریوی گاوی در روز دوشنبه نشان داد که اگر دوج کوین بتواند در بالای سطح 0.5 فیبوناچی در 0.12 دلار تثبیت شود ، 14 درصد افزایش می یابد. طی این سناریو ، گاوها با قدرت کامل از عوامل تکنیکال حمایت کردند و در نهایت در ظرف سه روز به تارگت 0.14 دلاری دست یافتند.

قیمت دوج کوین درحال حاضر تا حدودی تحت فشار قرار گرفته است. با توجه به بسته شدن یک کندل بزرگ خرسی در تایم فریم 3 ساعته ، حجم معاملات می تواند به نفع خرس ها تغییر پیدا کند. الگوی کاسه‌مانند در حجم معاملات که در نمودار زیر قابل ملاحظه است ، می تواند پرایس اکشن آتی این میم کوین را پیش بینی کند.

تحلیل تکنیکال دوج کوین

تحلیل تکنیکال دوج کوین

سطح 0.12 دلار محلی است که معامله گران حاشیه ای منتظر هستند. در صورتی که دوج کوین موفق شود که از سوی سطح فیبوناچی 0.5 تحت حمایت قرار گیرد ، قیمت به بالای سطح 0.14 دلاری جهش خواهد یافت. در غیر این صورت، قیمت دوج کوین به احتمال زیاد به کف های قیمتی در حدود 0.115 دلار عقب نشینی خواهد کرد که منجر به کاهش 12 درصدی آن می شود.

بهبود شرایط doge coin

تجزیه و تحلیل‌های CoinGecko نشان می‌دهند که اگرچه دوج ممکن است رشد زیادی نداشته باشد، اما به نظر می‌رسد که در حال تثبیت دستاوردهای حاصل از ۲۳ مارس (۳ فروردین) است. پس از کاهش به ۰/۱۳۴۷۳۷ دلار، دوج اکنون به ۰/۱۳۴۴۹ دلار بازگشته است

منبع: fxstreet

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT