تکنیکال دوج کوین 12 شهریور

تحلیل تکنیکال دوج کوین 12 شهریور

زمان مطالعه 3 دقیقه

دوج کوین [DOGE] از نوامبر 2021 در یک روند نزولی قرار داشته است. از طرفی روند صعودی با افزایش سریع دو رقمی همراه بوده است. یکی از این رالی های صعودی برای دوج کوین در ماه گذشته بود، زمانی که قیمت نزدیک به 50 درصد از پایین‌ترین قیمت 0.059 دلار صعود کرد و به بالاترین سطح 0.087 دلار در ماه آگوست رسید. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین 12 شهریور می پردازیم.

خرید دوج کوین

در زمان انتشار، Dogecoin به طور نامطمئنی در یک منطقه تقاضا قرار گرفته است. ساختار بازار در بازه زمانی طولانی تر برای دوج کوین نزولی بوده و بیت کوین نیز در نمودارها ضعف نشان داده است.

تکنیکال دوج کوین 12 شهریور

حرکت قیمت بیت کوین همیشه تاثیر زیادی بر عملکرد آلتکوین ها دارد. دوج کوین و میم کوین‌های مشابه تمایل دارند نزدیک به پایان صعود بیت‌کوین ظاهر شوند و سخت‌تر از بیت‌کوین سقوط کنند.

تکنیکال دوج کوین 12 شهریور

تکنیکال دوج کوین 12 شهریور

به نظر می رسد این اتفاق در اواسط آگوست رخ داده است، زمانی که حرکت بیت کوین به 24 هزار دلار که بالاترین حد خود در چند ماه اخیر است، رسید و سرمایه گذاران با خرید دوج کوین توانستند قیمت را از 0.07 دلار به 0.085 دلار برسانند.

در زمان انتشار، دوج کوین با 0.062 دلار معامله شد و از ماه جولای در محدوده تقاضا قرار داشت. بر اساس عملکرد قیمت، حرکت به 0.07 دلار قابل قبول به نظر می رسد.

نقدینگی در محدوده 0.06 دلار را می توان با یک سایه دیگر به سمت پایین آزمایش کرد، اما تا زمانی که قیمت یک کندل روزانه زیر 0.057 دلار بسته نبندد، احتمال حرکت به سمت بالا وجود دارد.

این ایده زمانی اعتبار پیدا می‌کند که این واقعیت را در نظر بگیریم که در ماه جولای و بخش خوبی از ماه آگوست، قیمت DOGE بین 0.063 تا 0.07 دلار متغیر بود.

با این حال، بیت کوین با مقاومت 20.4 هزار دلاری و 20.8 هزار دلاری مواجه است. اگر BTC بتواند از این سطوح عبور کند، Dogecoin ممکن است بتواند انگیزه حرکت به سمت بالا را جمع کند.

بررسی شاخص ها

تکنیکال دوج کوین 12 شهریور

تکنیکال دوج کوین 12 شهریور

شاخص ها مقداری سوگیری نزولی را برای DOGE نشان دادند. شاخص قدرت نسبی (RSI) در دو هفته گذشته به زیر سطح خنثی 50 سقوط کرد تا حرکت نزولی در بازه زمانی روزانه را برجسته کند.

براساس شاخص OBV حجم معاملات دوج کوین افت شدیدی را مشاهده نکرده. در واقع، OBV نیز در سطحی از حمایت قرار داشت که در چند ماه گذشته آن را حفظ کرده است. جریان پول CMF فشار فروش شدیدی را در ماه اوت نشان داده است.

شاخص پهنای باند بولینگر (BB) نیز در حال افزایش است. این شاخص نشان دهنده افزایش اخیر نوسانات پس از افت DOGE از 0.085 دلار است.

جمع بندی

اگر شاخص OBV نتواند در یک یا دو هفته آینده سطح حمایت را حفظ کند، ممکن است DOGE شاهد افت شدید به زیر قیمت 0.057 دلار باشد. سطح 0.062 دلار در فوریه و مارس 2021 مهم بوده است. از دست دادن این سطح می تواند منجر به کاهش سریع DOGE به منطقه 0.048-0.05 دلار شود.

این حرکت نزولی به سقوط بیت کوین در نمودارهای قیمت بستگی دارد. قیمت 19.2 تا 19.6 هزار دلار منطقه ای است که گاوهای بیت کوین دوست دارند از آن دفاع کنند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT