تکنیکال دوج کوین 29 مرداد

تحلیل تکنیکال دوج کوین 29 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

در روند صعودی قبلی، شکست پرقدرت دوج کوین [DOGE] مسیری را بالاتر از حمایت خط روند نه ماهه خود (سفید، خط چین) هموار کرد. این احیا به میم کوین کمک کرد تا رشد خود را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20/50/200 در نمودار روزانه افزایش دهد. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین 29 مرداد می پردازیم.

تکنیکال دوج کوین 29 مرداد

شکست از ساختار مثلث صعودی به سمت بالا مانعی سخت در منطقه 0.087 دلاری داشت. این معکوس اکنون می تواند زمینه های بازگشتی را در محدوده 0.066-0.065 دلار پیدا کند. در زمان انتشار، دوج کوین با 14.96 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با 0.070 دلار معامله شد.

تکنیکال دوج کوین 29 مرداد

تکنیکال دوج کوین 29 مرداد

خرید ارز دوج کوین توسط سرمایه گذاران و طرفداران این میم کوین موجب شد از حمایت 15 ماهه در محدوده 0.049 تا 0.052 دلار عبور کند و در حال حاضر در یک رالی بدون روند حرکت کند. در همین حال، خریداران تلاش کردند تا از سطح 0.071 دلار عبور کنند. در حالی که به ظاهر فشار خرید در این سطح ایجاد شده است، رشد اخیر مثلث صعودی در نمودار را تایید کرد.

با توجه به تمایلات این میم کوین نسبت به روند افزایشی در ماه گذشته، سکه می تواند زمینه های قابل اعتمادی در محدوده 0.065-0.066 دلار پیدا کند. هر شکست زیر این محدوده می تواند آلتکوین را در مرحله کشف قیمت قرار دهد تا لبه نزولی را تکرار کند.

شاخص ها

تکنیکال دوج کوین 29 مرداد

تکنیکال دوج کوین 29 مرداد

شاخص RSI در نهایت به زیر حد تعادل سقوط کرد تا یک لبه نزولی را نشان دهد. گاوها باید پشتیبانی از ناحیه 43 را حفظ کنند تا امکان احیای رالی صعودی را حفظ کنند.

نکته جالب این است که خطوط CMF و OBV در هفته گذشته پایین‌تر بوده‌اند. این مسیر معقول بودن یک واگرایی صعودی با عمل قیمت را تایید کرد. اما این آلت کوین هنوز یک روند جهت‌دار قوی را نشان نداده است، همانطور که ADX نشان می‌دهد.

سقوط DOGE به زیر میانگین های متحرک کوتاه مدت و 0.07 دلار، آلتکوین را در یک فاز کند کوتاه مدت قرار داده است. بازگشت احتمالی بالای این عدد می تواند به احیای احتمالی اشاره کند. اهداف همان طور که مورد بحث قرار گرفت باقی خواهند ماند.

در نهایت، سکه با مضمون سگ 70 درصد همبستگی 30 روزه با بیت کوین دارد. بنابراین، توجه به حرکت بیت کوین مکمل این عوامل تکنیکالی است.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT