تکنیکال رندر توکن (RNDR) ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال رندر توکن (RNDR) ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

رندر توکن (RNDR) در 5 ماه می بالاتر از میانگین متحرک شکست و نشان داد که فاز اصلاحی ممکن است در حال پایان باشد. در این پست به تحلیل تکنیکال رندر توکن (RNDR) ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش آنی تتر

تحلیل تکنیکال رندر توکن (RNDR) ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

خرس‌ها تلاش می‌کنند تا رالی بهبودی را در نزدیکی مقاومت بالای 12 دلار متوقف کنند، اما گاوها این اجازه را ندادند و نگذاشتند بازار کریپتو از دستشان خارج شود. این نشان می دهد که ارزهایی که دیپ شده اند در حال خرید هستند. میانگین های متحرک یک متقاطع صعودی را تکمیل کرده اند و RSI در منطقه مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها کنترل دارند.

تکنیکال رندر توکن (RNDR) ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رندر توکن (RNDR) ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد یا از متحرک نمایی 20 روزه (9.59 دلار) بازگردد، احتمال افزایش قیمت تا بالای 12 دلار پیش بینی میشود. ممکن است جفت ارزRNDR/USDT به 13.83 دلار برسد. این دیدگاه خوشبینانه در کوتاه مدت در صورت کاهش قیمت و شکسته شدن به زیر میانگین متحرک باطل خواهد شد.

تکنیکال رندر توکن (RNDR) ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رندر توکن (RNDR) ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

خرس ها سعی می کنند این جفت ارز را به زیرمتحرک نمایی 20 روزه(20-EMA ) برسانند. اگر آنها موفق شوند، حرکت صعودی کوتاه مدت تضعیف می شود و ممکن است این جفت ارز به زیر میانگین متحرک 50 روزه (SMA 50) سقوط کند. این سطح می تواند خریداران را جذب کند، اما ممکن است مجبور شوند زیر میانگین متحرک(20-EMA ) بفروشند. اگر 50-SMA شکسته شود، سطح توقف بعدی احتمالا 9.50 دلار خواهد بود.

اگر خریداران بخواهند هولد کنند، باید از میانگین متحرک نمایی (20-EMA) دفاع کنند و قیمت را تا بالاتر از مقاومت 12 دلاری هدایت کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT