تحلیل تکنیکال سولانا ۲۹ بهمن

تحلیل تکنیکال سولانا ۲۹ بهمن

زمان مطالعه 2 دقیقه

سولانا (SOL) در هفته‌های اخیر، روند صعودی قوی‌ای را به نمایش گذاشته است. در حال حاضر، این ارز دیجیتال بالاتر از مقاومت کلیدی ۱۰۰ دلار و در محدوده ۱۰۹ دلار معامله می‌شود. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا ۲۹ بهمن می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سولانا ۲۹ بهمن

در مقیاس وسیع‌تر، بازار کلی کریپتو هم رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده است. به عنوان مثال، بیت کوین در طول هفته گذشته بالای سطح ۵۰ هزار دلار معامله شده و رشد قیمتی آن، بسیاری از آلت‌کوین‌ها، از جمله سولانا را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

با وجود رشد اخیر قیمت سولانا، حجم معاملات آن به طور قابل‌توجهی کاهش یافته و به ۱٫۴ میلیارد دلار رسیده است. با این حال، ارزش بازار سولانا به حدود ۴۸ میلیارد دلار افزایش یافته و آن را به جایگاه پنجم بازار رسانده است.

در این میان، جامعه سولانا مشتاق سرمایه‌گذاری بر روی موقعیت‌های بلندمدت هستند و پیش‌بینی می‌کنند که قیمت این رمزارز می‌تواند افزایش یابد.

اگر روند صعودی اخیر ارزش بازار سولانا ادامه داشته باشد، قیمت SOL می‌تواند سطح مقاومتی ۱۲۰ دلار و پس از آن، سطح ۱۳۰ دلار را به چالش بکشد.

تحلیل تکنیکال سولانا ۲۹ بهمن

تحلیل تکنیکال سولانا ۲۹ بهمن

در مقابل، شکست در غلبه بر این سطوح بحرانی می‌تواند باعث ایجاد یک مارپیچ نزولی شود. در چنین سناریویی، سطح ۹۰ دلار می‌تواند به ‌عنوان یک حمایت حیاتی برای سولانا در نظر گرفته شود.

در این میان، شاخص همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) یک سیگنال صعودی را نشان می‌دهد و بالای خط سیگنال قرار دارد. هیستوگرام سبز MACD نیز نشان‌دهنده افزایش فعالیت‌های خرید است.

از طرفی، شاخص قدرت نسبی (RSI) که نزدیک به آستانه ۵۰ قرار دارد، یک بازار متعادل را به تصویر می‌کشد. وضعیت شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) نیز این موضع خنثی را تأیید می‌کند.

در همین حال، قرار گرفتن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بالاتر از همتای ۵۰ روزه خود نشان می‌دهد که سولانا می‌تواند در آستانه صعود باشد.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !