تحلیل تکنیکال سولانا ۹ اسفند

تحلیل تکنیکال سولانا ۹ اسفند

زمان مطالعه 2 دقیقه

سولانا (SOL) اخیراً حرکت صعودی قابل‌توجهی را تجربه کرده و قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱۱ دلار رسیده است. پس از هفته‌ای که بیشتر با یک روند ثابت گذشت، این رشد اخیر، قیمت سولانا را درست بالاتر از مقاومت کلیدی ۱۱۰ دلار رسانده است. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا ۹ اسفند می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سولانا ۹ اسفند

در طول فصل، سولانا یکی از بهترین عملکردها را در بازار ارزهای دیجیتال داشت. با وجود رد شدن قیمت در منطقه مقاومتی افقی در ۱۴ فوریه، روند قیمت سولانا از روزهای پایانی دسامبر ۲۰۲۳ نسبتاً ثابت بوده است. این ثبات منجر به ایجاد یک الگوی مثلث متقارن در نمودار قیمت آن شده است.

تحلیل تکنیکال سولانا ۹ اسفند

تحلیل تکنیکال سولانا ۹ اسفند

همزمان با رشد قیمتی اخیر، حجم معاملات سولانا نیز یک رشد ۱۲۰ درصدی را تجربه کرده که نشان‌دهنده علاقه و اعتماد رو به رشد سرمایه‌گذاران به پتانسیل این ارز دیجیتال است.

در همین راستا، مجموع ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه سولانا نیز نشانه‌هایی از بهبود را نشان داده است. به گزارش پلتفرم تحلیلی DefiLlama، شاخص TVL شبکه سولانا از نوامبر ۲۰۲۳ شروع به افزایش کرده و از حدود ۳۳۰ میلیون دلار و به رقم فعلی ۲٫۱۶ میلیارد دلار رسیده است.

در صورت تداوم روندهای فعلی، قیمت سولانا به زودی می‌تواند به سطح ۱۲۰ دلار نزدیک شود و به طور بالقوه، با یک حرکت صعودی پایدار تا ۱۳۰ دلار و بالاتر هم افزایش یابد. در مقابل، شکست روند فعلی ممکن است آن را به منطقه حمایتی ۱۰۰ دلار سوق دهد، که یک حمایت کلیدی در برابر کاهش بیشتر است.

شاخص‌های تکنیکال

شاخص جریان پول چایکین (CMF) روند مطلوبی را نشان می‌دهد. شاخص همگرایی -واگرایی میانگین متحرک (MACD) نیز یک روند صعودی را نشان می‌دهد که با صعود آن به بالای خط سیگنال مشخص است. این سیر صعودی با یک هیستوگرام سبز رو به رشد همراه شده که نشان‌دهنده افزایش فعالیت‌های خرید است.

تحلیل تکنیکال سولانا ۹ اسفند

تحلیل تکنیکال سولانا ۹ اسفند

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه کمی بیش از ۵۰ درصد است که یک جو بازار خنثی تا کمی خوش‌بینانه را نشان می‌دهد. قرار گرفتن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بالاتر از همتای ۵۰ روزه خود نیز از پیش‌بینی رشد قیمت سولانا پشتیبانی می‌کند و تصویری زیبا از عملکرد آتی این ارز دیجیتال ارائه می‌دهد.
coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !