تکنیکال سولانا (SOL) ۲۵ اردیبهشت

تحلیل تکنیکال سولانا (SOL) ۲۵ اردیبهشت

رمزارز سولانا (SOL) در راستای بازیابی از سقوط گستره بازار دست و پنجه نرم می کند. به نظر می رسد فعلا این روند نزولی عظیم روبه پایان نیست.از این رو، قیمت SOL برای نخستین بار در 10 ماه گذشته کف های قیمتی در حدود سطح 35 دلاری را مورد امتحان قرار داد. در این مقاله به تحلیل تکنیکال سولانا (SOL) ۲۵ اردیبهشت می پردازیم. با اول پرداخت همراه باشید.

تحلیل تکنیکال سولانا (SOL) ۲۵ اردیبهشت

تکنیکال سولانا (SOL) ۲۵ اردیبهشت

تکنیکال سولانا (SOL) ۲۵ اردیبهشت

خط روند نزولی که از سقف های بی سابقه سولانا شکل گرفته است ، به عنوان یک مانع مقاومتی قدرتمند عمل کرد. قیمت سه بار این خط روند نزولی را مورد امتحان قرار داد اما نتوانست از آن عبور کند و کف های پایین تری را ثبت برساند. سولانا از زمان عقب نشینی به زیر EMA 20 روزه ( 118.07 دلار) در 28 مارس(8 فروردین) ، 69 درصد افت کرده است.

تکنیکال سولانا (SOL) ۲۵ اردیبهشت

تکنیکال سولانات

در حال حاضر، قیمت این آلت کوین در نزدیکی مرز 50.0 دلاری نوسان می کند. در صورتی که فشار خرید به طور مداوم افزایش یابد ، سطح قیمت 60.0 دلاری مورد امتحان قرار می گیرد. EMA 100 روزه در سطح 74 دلاری ، مقاومت بعدی سولانا است.

از سوی دیگر، با بسته شدن کندلی هفتگی زیر سطح 36.34 دلاری ، هر گونه سناریوی گاوی باطل خواهد شد. در این صورت، قیمت می تواند به سطوحی که آخرین بار در آگوست 2021 (مرداد1400) ملاحظه شده بود،( 32.36 دلار) کاهش یابد.

در لحظه انتشار این تحلیل، جفت ارز SOL/USD در حدود سطح 50.97 دلاری معامله می شود.

همچنین شما می توانید نسبت به مطالعه مقاله امروز مجموعه در زمینه تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۲۵ اردیبهشت نیز بپردازید. برای خرید و شارژ کیف پول ارز های دیجیتال خود می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت بصورت ۲۴ ساعته با بهترین نرخ و کوتاهترین زمان ممکن استفاده نمایید.

منبع: coingape

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. رامین عسکری گفت:

    چی میخواد بشه اخه این ارزها

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT