تحلیل تکنیکال سولانا (SOL) 22 تیر

تحلیل تکنیکال سولانا (SOL) 22 تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز سولانا(SOL) در 11 ژوئیه(20 تیر) از الگوی مثلث متقارن خارج شد. این ساختار تکنیکال از سه سقف قیمتی پایین تر و دو کف قیمتی بالاتر تشکیل شده است که با اتصال این نقاط با استفاده از خطوط روند، یک مثلث متقارن شکل می گیرد. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا (SOL) 22 تیر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سولانا (SOL) 22 تیر

تارگت این ساختار با اندازه گیری فاصله بین نخستین سقف و کف نوسانی و افزودن آن به نقطه شکست مقاومتی حاصل می شود. بر این اساس، SOL در مسیر سقوط 39 درصدی به سمت سطح 21.25 دلاری قرار دارد.

قیمت سولانا فعلا به زیر حمایت این مثلث کاهش یافته و منجر به آغاز یک روند نزولی شده است. از این رو، به احتمال زیاد ، این روند نزولی ادامه خواهد یافت. سطح حمایت 31.62 دلاری، نخستین حمایت سولانا در این مسیر است. با کاهش قیمت به زیر این سطح، سولانا در مسیر کاهش به سمت حمایت هفتگی در 24.52 دلار قرار می گیرد.

تکنیکال سولانا(SOL) 22 تیر

تکنیکال سولانا (SOL) 22 تیر

سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که نوسانات نزولی قیمت در این حدود به ثبات برسد و به خریداران اجازه ورود دهد. اما اگر فروشندگان بر بازار مسلط باشند ، امکان مورد امتحان قرار گرفتن سطح 21.25 دلاری توسط سولانا محتمل خواهد بود.

از سوی دیگر، فعالان بازار باید توجه داشته باشند که کاهش قیمت به زیر حمایت الگوی مثلث می تواند دستکاری در بازار باشد و ساختگی از آب دربیاد. از این رو، سرمایه گذاران باید به دقت سولانا را زیر نظر داشته باشند.

حتی اگر سولانا به داخل الگوی مثلث بازگردد ، معامله گران باید منتظر تایید ثانویه باشند. با تبدیل مقاومت 47.43 دلاری به کف حمایتی خود ، تایید ثانویه حاصل می گردد.

چنین تحولی ، سناریوی خرسی SOL را باطل می کند و آن را در مسیر رشد به سمت سطح 77.66 دلاری قرار می دهد.

منبع: FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT