تکنیکال فانتوم (FTM) ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال فانتوم (FTM) ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت ارز فانتوم در 16 می بالاتر از میانگین های متحرک و مقاومت افقی 0.79 دلار شکست، که نشان دهنده شروع یک رالی بهبودی است.میانگین های متحرک در آستانه یک تقاطع صعودی هستند و شاخص قدرت نسبی (RSI ) به محدوده مثبت صعود کرده است که نشان می دهد گاوها به بازی بازگشته اند. در این پست به تحلیل تکنیکال فانتوم (FTM) ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال فانتوم (FTM) ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با این حال، بعید است که خرس ها به راحتی تسلیم شوند. آنها سعی خواهند کرد تا قیمت را به 0.79 دلار برگردانند. اگر گاوها این سطح را به سطح حمایت برسانند، جفت ارز FTM/USDT می تواند تا 1.04 دلار افزایش یابد.

در عوض، اگر قیمت پایین تر از این سطوح ادامه یابد و به زیر میانگین (20-EMA )برسد، نشان می دهد که گاوها کنترل خود را از دست می دهند. این جفت ارز ممکن است تا سطح 0.79 دلار سقوط کند. این یک سطح ضروری برای دفاع گاوها است، زیرا شکستن زیر آن نشان می‌دهد که طی کردن یک رالی بهبودی ضعیف شده است.
خرس‌ها در تلاش هستند تا اصلاحی را در نمودار 4 ساعته آغاز کنند، اما گاوها احتمالاً باید زیر سطح میانگین متحرک 20 روزه بخرند. اگر این اتفاق بیفتد، انتظار می رود این جفت ارز یک سیگنال صعودی ثبت کند و به سمت مقاومت بالای 1.04 دلار افزایش یابد.

تکنیکال فانتوم (FTM) ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فانتوم (FTM) ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک برسد، نشان می دهد که خرس ها در سطوح بالاتر فعال می مانند. این ممکن است جفت ارز را به زیر سطح 0.60دلار بکشاند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT