تکنیکال فانتوم (FTM) 26 دی

تحلیل تکنیکال فانتوم (FTM) 26 دی

زمان مطالعه 2 دقیقه

فانتوم در 9 ژانویه بالاتر از خط روند نزولی شکست که نشان دهنده یک تغییر روند بالقوه است. این شکست با یک رالی شدید دنبال شد که RSI را به سطوح اشباع خرید سوق داد. در این پست به تحلیل تکنیکال فانتوم (FTM) 26 دی می پردازیم.

تحلیل تکنیکال فانتوم (FTM) 26 دی

تکنیکال فانتوم (FTM) 26 دی

تکنیکال فانتوم (FTM) 26 دی

پامپ قیمت ارزهای دیجیتال در کوتاه مدت ناپایدار است، از این رو انتظار کاهش قیمت وجود دارد. جفت FTM/USDT می تواند تا سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2% 0.30 دلار و سپس به سطح 50% اصلاحی 0.28 دلار کاهش یابد.

اگر قیمت از این منطقه افزایش یابد، نشان دهنده تغییر در احساسات از فروش در رالی صعودی به خرید فانتوم همزمان با کاهش قیمت است. گاوها سپس تلاش خواهند کرد تا ریکاوری را از سر بگیرند و جفت را به بالای 0.36 دلار برسانند. اگر این کار را انجام دهند، جفت می تواند تا 0.42 دلار افزایش یابد.

در مقابل، شکست و بسته شدن به زیر 0.28 دلار می تواند جفت را تا سطح 61.8% فیبوناچی اصلاحی در قیمت 0.26 دلار پایین بیاورد. سقوط عمیق تر می تواند حرکت صعودی را بشکند و احتمال تشکیل محدوده را افزایش دهد.

تکنیکال فانتوم (FTM) 26 دی

تکنیکال فانتوم (FTM) 26 دی

هر دو میانگین متحرک شیب دار هستند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده یک مزیت برای خریداران است. این جفت می تواند به سمت 20-EMA حرکت کند که احتمالاً به عنوان یک پشتیبان قوی عمل می کند. اگر قیمت از این سطح بازگردد، گاوها سعی خواهند کرد حرکت صعودی را از سر بگیرند.

برعکس، اگر قیمت به زیر 20-EMA بشکند، نشان می دهد که معامله گران به شدت در حال رزرو سود پس از افزایش اخیر هستند. سپس این جفت می تواند اصلاح خود را به 50-SMA گسترش دهد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT