بهترین نرم افزار‌های مدل سازی سه بعدی و رندرینگ

بهترین نرم افزار‌های مدل سازی سه بعدی و رندرینگ 2023

زمان مطالعه 12 دقیقه

خلاقیت خود را با بهترین نرم افزار های مدل سازی سه بعدی و بهترین نرم افزار رندرینگ به تصویر بکشید. نرم افزار های مدل سازی سه بعدی و رندرینگ به شما کمک می کند تا ایده های خود را زنده کنید. بهترین نرم افزار‌های مدل سازی سه بعدی و رندرینگ را در ادامه معرفی کرده ایم.

نرم افزار های مدل‌سازی و رندرینگ سه‌بعدی تا به امروز، اینقدر محبوب و در دسترس‌ نبوده‌اند. زمانی این نرم افزار ها فقط محدود به استودیوهای فیلم چند میلیون دلاری بودند، امروزه تقریباً هر کسی می‌تواند از نرم‌افزار مدل‌سازی سه بعدی و طراحی گرافیکی استفاده کند.

اگر بودجه کمی دارید، نرم افزار های مدل سازی سه بعدی رایگان نیز وجود دارند که گرافیک و جلوه های بصری استاندارد صنعتی را ارائه می دهند و می توانید از آنها استفاده کنید.

برای کمک به شما در یافتن ابزار مناسب، ما بهترین نرم افزار های رندرینگ و بهترین نرم افزار های مدل سازی سه بعدی را برای مبتدیان، متخصصان و همه افراد در این بین آزمایش کرده ایم.

بنابراین، اگر تازه شروع به کار کرده‌اید، یا یک طراح کهنه‌کار بوده و به دنبال نرم‌افزار جدید متناسب با نیازتان هستید، در هر حال فرقی نمی کند، آنچه را که نیاز دارید، در این مقاله برایتان مهیا شده است.

بهترین نرم افزار‌های مدل سازی سه بعدی و رندرینگ: Autodesk 3DS Max

بهترین نرم افزار برای مدل سازی سه بعدی

مشخصات فنی

  • Pricing model: Subscription
  • سیستم عامل: Windows

نقاط قوت:

  • Multi-facetted modeller+
  • +The tool of choice for game makers
  • +Amazing plugins

نقاط ضعف:

  • گران قیمت

Autodesk 3DS Max اولین انتخاب ما برای بهترین نرم افزار های مدل سازی سه بعدی است، 3DS Max در میان توسعه‌دهندگان بازی، طراحان داخلی و معمارانی که به ابزارهای مدل‌سازی و بافت‌سازی حرفه‌ای نیاز دارند، محبوبیت زیادی دارد.

تری دی مکس (3D Max) یکی از نرم‌افزارهای محبوب سه بعدی و از جمله محصولات شرکت Autodesk است. می‌توانید با استفاده از این نرم افزار، ابزارهای کاربردی آن و خلاقیت خود، طرح‌های سه بعدی ایجاد کنید.

اگر نرم افزار عملکرد دقیق یا حالت رندر مورد نیاز شما را پشتیبانی نمی کند، سیستم به ماژول های شخص ثالث اجازه می دهد تا آن را به 3DS Max اضافه کنند. برخی از این افزونه ها رایگان هستند، اما بهترین گزینه ها پولی می باشند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار تری دی مکس می‌توان به امکان برنامه‌ریزی و شخصی سازی آن اشاره کرد. تری دی مکس دارای زبان اسکریپت خود به نام Maxscript می‌باشد که یادگیری آن آسان می‌باشد. با استفاده از این زبان می‌توان به راحتی اسکریپت‌هایی نوشت که جلوه‌های بسیار جذابی ایجاد می‌کنند.

در این برنامه، ابزار فوق العاده ای به نام edit poly modifier نیز وجود دارد که با آن می‌توان چندین Modifier را روی هم انباشته کرد. از دیگر قابلیت‌های نرم افزار Autodesk 3ds Max می‌توان به سیستم اسپلاین منحصر به فرد آن اشاره کرد.

با این حال، در عین حال که ما می دانیم 3DS Max یک ابزار مدل سازی غنی از ویژگی ها و یکی از بهترین ابزارهای نرم افزار رندرینگ موجود است که دارای عملکردهای حرفه ای می باشد، ولی برای همه مناسب نیست. تری دی مکس برای مدلینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، در حالی که نرم افزار مایا بیشتر برای کار با انیمیشن‌ها بهتر است.

از دیگر معایب نرم افزار 3D Max می توان به چند سکویی نبودن آن اشاره کرد. به این معنی که این نرم افزار تنها بر روی سیستم عامل ویندوز قابل نصب است. اصلی‌ترین ایراد این نرم افزار میزان کرش بالای آن نسبت به دیگر نرم افزارهای سه بعدی است.

Blender

بهترین نرم افزار رایگان مدل سازی سه بعدی

بهترین نرم افزار‌های مدل سازی سه بعدی و رندرینگ

بهترین نرم افزار‌های مدل سازی سه بعدی و رندرینگ

مشخصات فنی

  • Pricing model: Free
  • سیستم عامل: Windows، Mac، Linux

نقاط قوت:

+رایگان و متن باز

+Full pipeline model

+Great community support

نقاط ضعف:

  • NURBS را پشتیبانی نمی کند

Blender بهترین نرم افزار رایگان مدل سازی سه بعدی برای انیمیشن و انیماتورها است. این نرم افزار توسط جامعه ای اختصاصی از توسعه دهندگان و کاربران پشتیبانی می شود و برای استفاده شخصی و تجاری کاملا رایگان است.

این نرم افزار در زمینهٔ گرافیک رایانه‌ای سه‌بعدی برای تولید پویانمایی، کامپوزیت، جلوه‌های بصری، چاپ سه‌بعدی، طراحی گرافیک حرکت،جلوه بر عکس و ویرایشگر حرفه ای اپلیکیشن‌های سه‌بعدی پویا، واقعیت مجازی و بازی ویدئویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نرم افزار رایگان قبلا در پروژه هایی که می خواستند نبردهای فضایی متحرک یا فیلم های رباتی غول پیکر بسازند، استفاده می شد. امروزه، به حدی تکامل یافته است که بسیاری از شرکت‌ها از آن برای ایجاد افکت برای فیلم‌های پرهزینه استفاده می‌کنند.

این نرم افزار نیز همچون سایر غولهای سه بعدی ساز برای ایجاد فیلم های متحرک، جلوه های بصری، آرت، مدل های چاپ شده سه بعدی، موشن گرافیک، برنامه های سه بعدی تعاملی، واقعیت مجازی و بازی های رایانه ای و …..استفاده می شود. در طراحی این نرم افزار سعی شده تمامی ایرادات و یا نقدهایی که بر روی نرم افزار های دیگر در میان کاربران آنها گرفته شده است را در این نرم افزار حل کنند تا بهترین و بالاترین قابلیتها در کنار هم در این نرم افزار در اختیار کاربران آن قرار گیرد.

بخش مهم دیگر کار هایی که می توان با بلندر انجام داد، ارائه رندرینگ های بسیار با کیفیت و واقع گرایانه است. موتور رندر قدرت مند این نرم افزار به کاربر این امکان را می دهد تا تصاویر و طراحی های خود را در فرمت های مختلف و با وضوح تصویر متفاوتی ارائه دهد.

علاوه بر این ابزار های متعددی برای ویرایش ویدئو و افکت های بصری در نرم افزار بلندر وجود دارد. این ابزار ها نیز رندر های ایجاد شده را به انیمیشن های بسیار با کیفیت تری تبدیل می کند.

با این حال، بروزرسانی همچنان ادامه دارد تا Blender عنوان بهترین نرم افزار رایگان مدل سازی سه بعدی را حفظ کند.

نرم افزار بلندر برای طیف گسترده ای از افراد در اکثر حوزه های سه بعدی سازی گرافیکی شامل انیمیشن سازی و کارتون ، سینماتیک ، بازی سازی ، موشن گرافیک و تبلیغات ، انیمیشن دو بعدی ، اسکریپتینگ و …. قایل استفاده می باشد .

مهمتر از همه، این نرم افزاردر ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. ما همچنین فکر کردیم که Blender بهترین جایگزین Adobe After Effects در زمینه انیمیشن است.

بهترین نرم افزار‌های مدل سازی سه بعدی و رندرینگ: Autodesk Maya

بهترین نرم افزار مدل سازی سه بعدی برای انیماتورها

مشخصات فنی

  • Pricing model: Subscription
  • سیستم عامل: Windows، Mac، Linux

نقاط قوت:

+Industry-standard for character work

+Procedural effects

+Arnold rendering

نقاط ضعف:

  • به سخت افزار قدرتمند نیاز دارد
  • گران قیمت

Autodesk Maya انتخاب ما به عنوان بهترین نرم افزار مدل سازی سه بعدی برای انیمیشن است (در واقع یکی از اولین سیستم های رندر سه بعدی تجاری بود که مو و خز را معرفی کرد).

نرم افزار مایا محصول شرکت Autodesk یکی از قدرتمندترین و بزرگترین نرم افزارهای تولید انیمیشن سه بعدی در دنیا می باشد که مدتهاست در تولید فیلم های سینمایی، صنعت بازی سازی، انیمیشن، جلوه های ویژه، شبیه سازی گرافیکی، تیزر سه بعدی ، طراحی معماری و… کاربرد دارد. این گزینه یکی از بهترین نرم‌افزار رندرینگ است، این نرم‌افزار از ابزارهای سطح حرفه‌ای برای مدل‌سازی، بافت‌سازی، رندر و موارد دیگر استفاده می کند.

از آنجایی که این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی شخصیت سه بعدی محسوب می شود، اغلب نرم افزار انتخابی، هنرمندان و انیماتورها است. مایا دارای ابزارهای قدرتمندی برای خلق و حرکت شخصیت ها و شبیه سازی عناصر طبیعی مانند آب، آتش، طوفان های شن و انفجار است.

علاوه‌بر این، توانایی فوق‌العاده بالای ردیابی حرکت مایا، عامل اصلی بکارگیری این نرم افزار در صنعت فیلم‌سازی می باشد. نرم افزار مایا در برابر طراحی‌های سه بعدی از رویکردی به نام اشکال آزاد استفاده می‌کند. به عبارت دیگر به جای استفاده از شکل‌دهنده‌های ساده و محدود، از لایه‌های مدلینگ استفاده می‌کند.

همچنین ابزارهای Poly فوق العاده جالبی دارد که با استفاده از آن می‌توان اعضای بدن، محیط و فضای طبیعی، کاراکتر و انیمیشن‌هایی زیبا و بدون محدودیت آفرید.

با این حال، این بدان معناست که مایا یک ابزار بسیار پیشرفته است. و رابط کاربری آن بسیار کمتر از Autodesk 3DS Max کاربرپسند است. بنابراین، این گزینه بهترین نرم افزار مدل سازی سه بعدی برای مبتدیان نیست، بلکه برای حرفه ای هایی است که می خواهند یک محصول حرفه ای ایجاد کنند.

با این حال باید به توانایی بالای این نرم افزار در رندر کردن اشاره کرد، البته می‌توانید به این نرم افزار افزونه‌های مورد علاقه خود را نیز اضافه کنید.

مانند Blender، این نرم افزار نیز برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. از نظر ما، مایای همانند کلاه شعبده بازان است که تقریباً هر چیزی را می توان از آن بیرون کشید.

ZBrush

بهترین گزینه برای پرینت سه بعدی

مشخصات فنی

  • Pricing model: Perpetual and subscription
  • سیستم عامل: Windows، Mac

نقاط قوت:

+Photoreal rendering

+A wide selection of Plugins

+Non-linear design

نقاط ضعف:

  • نیازمند خرید اشتراک

ZBrush برداشتی خلاقانه از مدل‌سازی اشیاء به‌صورت سه‌بعدی است: مانند Adobe Substance 3D Modeler، . این نرم افزار یک ابزار مجسمه سازی دیجیتالی است که مدلسازی سه بعدی و دو و نیم بعدی، بافت دهی و نقاشی را با هم ترکیب می کند. این نرم افزار از یک تکنولوژی اختصاصی به نام pixol استفاده می کند که اطلاعات مربوط به نورپردازی، رنگ، جنس و عمق را برای تمام اشیای درون صحنه ذخیره می کند. مهم ترین تفاوت بین Zbrush و نرم افزارهای مدلسازی سنتی تر این است که این نرم افزار بیشتر شبیه مجسمه سازی است.

در برنامه زیبراش، هنرمندان این امکان را دارند که گل رس دیجیتال را بکشند، فشار دهند، له کنند، تکه تکه یا چند برابر کنند انگار که با یک شی واقعی کار می کنند.

این سیستم را می‌توان با قلم‌های حساس به فشار و تبلت‌های گرافیکی برای کمک به ماهیت ارگانیک یک روش مدل‌سازی محبوب در میان هنرمندان، فیلم‌سازان و توسعه‌دهندگان بازی استفاده کرد.

نرم افزار زیبراش (ZBrush) ابزاری پیشرفته جهت استفاده هنرمندان دیجیتالی است این برنامه امکان ایجاد میلیون‌ ها چند ضلعی را برای کاربر فراهم می‌ کند و بدون محدودیت اجازه می‌ دهد تا با روشی غیر خطی تخیل خود را به تصویر بکشند و نهایتاً با اضافه نمودن نور و اثرات جوی ارائه ای واقع گرایانه داشته باشید.

نرم افزار ZBrush به ارائه یک گردش کار غیر خطی افتخار می کند. این امر بدان معناست که هنرمندانی که از این نرم افزار استفاده می کنند، در خصوص نوع استفاده و کاربرد زیبراش در کاری که انجام می دهند محدودیت چندانی نداشته و انعطاف پذیری بسیار بیش تری دارند.

بهترین نرم افزار‌های مدل سازی سه بعدی و رندرینگ: SketchUp

بهترین گزینه برای معماران

بهترین نرم افزار‌های مدل سازی سه بعدی و رندرینگ

بهترین نرم افزار‌های مدل سازی سه بعدی و رندرینگ

مشخصات فنی

  • Pricing model: Free / Subscription
  • سیستم عامل: Windows، Mac، iOS، Web

نقاط قوت:

  • رایگان برای استفاده خانگی
  • استفاده آسان
  • گزینه ای عالی برای مبتدیان

نقاط ضعف:

  • Lacks photorealistic objects
  • No built-in rendering

SketchUp یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی برای مبتدیان است که دارای رابط کاربری ساده و ویژگی های کاربردی برای هنرمندان، معماران و طراحان باتجربه است.

نرم افزار اسکچاپ یکی از ساده ترین و سریع ترین نرم افزارهای مدلسازی سه بعدی معماری است که بیشتر از آن برای ایده پردازی و مدلسازی احجام اولیه طرح استفاده می شود. البته به کمک پلاگین های بسیار زیادی که دارد، میتوان دقیق ترین احجام را در آن به سرعت مدلسازی کرد.

سازندگان نرم افزار اسکچاپ بر این عقیده بودند که نرم افزارهای مدلسازی پیچیدگی و تنظیمات زیادی دارند، که باعث کاهش سرعت یادگیری یا افزایش زمان مدلسازی می شود و از طرفی نیازمند این است که شخص طراح، کاملاً به ابزارهای آن نرم افزار مسلط باشد تا بتواند هر چیزی را که می خواهد مدلسازی کند؛ بنابراین اسکچاپ را تولید کردند تا طراحان به سادگی بتوانند کانسپت های خود را به مدل سه بعدی تبدیل کنند.

چهار نسخه از این نرم افزار وجود دارد که هر کدام مجموعه ابزار هایی را برای استفاده های حرفه ای تر ارائه می دهند: SketchUp Free به کاربران خانگی اجازه می دهد اشیاء سه بعدی را مستقیماً در مرورگر خود بسازند، در حالی که SketchUp Go سرویس اشتراک جدید برای iPad و نسخه وب است. SketchUp Pro اولین نسخه تجاری است، در حالی که SketchUp Studio پیشرفته ترین نسخه این نرم افزار است.

پس از یادگیری چند نکته ساده، هنرمندان می توانند شروع به ساخت اشکال هندسی پیچیده کنند. نسخه رایگان برای نمونه سازی سریع مفاهیم بهترین گزینه است، در حالی که نسخه های دیگر به شما امکان می دهند کل ساختمان ها را طراحی کنید.

اسکچاپ به سادگی مشهور است و شروع مدلسازی با آن آسان است و شما در ابتدا به راحتی با محیط آن آشنا می‌شوید و می‌توانید فرم‌های اولیه بسازید.شما برای مدلسازی فرم‌های پیچیده‌تر نیاز به استفاده از پلاگین‌های متنوعی خواهید داشت که وجود یک راهنما می‌تواند بسیار به شما در این مسیر کمک کند.

Rhino

بهترین انتخاب برای هنرمندان گرافیست که با سطوح منحنی کار می کنند

بهترین نرم افزار‌های مدل سازی سه بعدی و رندرینگ

بهترین نرم افزار‌های مدل سازی سه بعدی و رندرینگ

مشخصات فنی

  • Pricing model: Perpetual
  • سیستم عامل: Windows، Mac

نقاط قوت:

+NURBS

+Grasshopper

+Permanent licensing

نقاط ضعف:

  • منحنی یادگیری شیب دار

Rhino یک ابزار طراحی است که برای گرافیست هایی که با سطوح منحنی کار می کنند گزینه ای عالی است.

نرم افزار راینو (Rhinoceros 3D) یک نرم افزار طراحی سه بعدی است و میتوان برای مدل سازی صفحات و حجم های پیچیده از راینو استفاده کرد. نرم افزار راینو یک نرم افزار مدل ساز سه بعدی قوی است که توسط شرکت مک نیل عرضه شده است.

این نرم افزار بر پایه خطوط نربز تولید هندسه می کند. از دیگر مزیت این نرم افزار مدل سازی پوسته های پیچیده با دستورات ساده است. سطوح پیچیده ی تولید شده با راینو خیلی سبک تر از سطوحی مشابه تولید شده با نرم افزار های مش می باشد.

Rhino هم در Mac و هم در رایانه شخصی قابل استفاده است،همچنین فایل راینو حجم پایین‌تری از فایل نهایی نرم‌افزارهایی مانند تری‌دی‌مکس و رویت دارد، زیرا سیستم مش برای نزدیک‌تر شدن به فرم منحنی سطوح را به قسمت‌های بسیار کوچک تقسیم می‌کند که باعث سنگین‌تر شدن فایل می‌شود.

نرم افزار راینو با دیگر نرم افزارها هم سازگاری دارد و از Import و Export کردن بیش از ۳۰ فرمت فایل CAD پشتیبانی می کند.نرم افزار راینو همچنین با تعدادی از برنامه های طراحی گرافیکی سازگار است. یکی از این برنامه ها، Adobe Illustrator است.

به علاوه راینو از تمام فرمت های دوبعدی و سه بعدی رایج پشتیبانی می کند و امکان تبادل فایل با تمام نرم افزارهای مدلسازی (از جمله Solidworks, Catia, 3DsMax, Sketchup و…) را به شما می دهد. همچنین برای نمونه سازی سریع (Rapid Prototyping)، راینو با سخت افزارهای موجود نیز به خوبی هماهنگ است و سرعت بالایی دارد.

به طور کلی، این محصول برای نمونه سازی قطعات مکانیکی یا ایجاد طرح های مفهومی و سپس تبدیل آنها به اشکال فیزیکی با استفاده از پرینت سه بعدی گزینه ای عالی است.

تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که برای کسانی که تاکنون از یک محیط مدل سازی معمولی استفاده کرده اند، یادگیری این نرم افزار می تواند کمی چالش برانگیز باشد. اگرچه زمانی که به آن تسلط پیدا کنید، Rhino به یک نرم افزار طراحی سه بعدی فوق العاده قدرتمند تبدیل می شود.

چگونه بهترین نرم افزار مدل سازی سه بعدی و بهترین نرم افزار رندرینگ را برای خود انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب بهترین نرم افزار برای مدل سازی و رندرینگ سه بعدی، نوع استفاده و نیازهای خود، سطح مهارت، بودجه خود را در نظر بگیرید.

هنرمندان و انیماتورها به فضاهای مختلفی برای پیاده سازی ایده های خود نیاز دارند، که بسته به زمینه ای که در آن فعالیت می کنند، متفاوت است. بهترین برنامه‌ها و ابزارهای طراحی سه بعدی در همه چیز از مدل‌سازی و مجسمه‌سازی گرفته تا گرافیک متحرک قدرتمند هستند، اما معمولاً در زمینه‌های خاص عالی عمل می کنند.

سطح مهارت خود را نیز در نظر بگیرید. برخی از نرم‌افزارهای مدل‌سازی و رندرینگ سه‌بعدی می‌توانند برای مبتدیان دشوار یا طاقت‌فرسا باشند، بنابراین اگر تازه کار هستید، با ابزار های ساده تر شروع کنید.

بودجه یک عامل کلیدی می باشد – نرم افزارهای سطح بالا، مانند Autodesk 3DS Max و Maya، نتایج استاندارد را با قیمت های معقولی ارائه می دهند، ابزارهایی مانند Blender و SketchUp Free جایگزین های مقرون به صرفه تری هستند.

مدل سازی سه بعدی چیست؟

مدل سازی سه بعدی به معنای شبیه سازی یا بازسازی مدل کامپیوتری و دیجیتالی پروژه (کالا، محصول، خدمات) به وسیله کامپیوتر براساس یک نسبت مشخص و شبیه به پروژه واقعی (از نظر شکلی، فنی و عملکردی) است. به زبان روزمره، مدلسازی سه بعدی یعنی ساخت مدلی سه‌بعدی از اشیاء زنده یا بی‌جان در محیط گرافیک رایانه‌ای.

در حال حاضر راه های زیادی برای ایجاد مدل های سه بعدی وجود دارد و تکنیک ها را می توان به طور کلی به سه بخش تقسیم کرد.

مدل سازی منحنی (Curve Modeling) یکی از انواع مدل سازی سه بعدی می باشد که بر اساس هندسه منحنی ها برای ایجاد هندسه های سطحی استفاده می شود. منحنی‌ها توسط معادلات ریاضی هدایت می‌شوند که توسط طراح با استفاده از نقاط کنترل وزنی تحت تأثیر قرار می‌گیرند. یکی از مهم ترین تکنولوژی های معروف در مدل سازی منحنی ها تکنولوژی NURBS می باشد.

Polygonal Modelling یا مدل سازی چند ضلعی یک مدل چند ضلعی نقاطی (vertices) را در فضای سه بعدی نشان می‌دهند که توسط بخش‌های خط (line segments) برای تشکیل یک مِش چند ضلعی به‌هم متصل شده‌اند. فایل‌های مش چند ضلعی مسطح هستند، به این معنی که آن‌ها توسط یک سری از سطوح مسطح نمایش داده می‌شوند. بنابراین منحنی‌ها فقط با تقسیم‌بندی سطح می‌توانند تقسیم شوند. مش‌های چند ضلعی مناسب هستند زیرا سبک وزن هستند و به راحتی می‌توان تصاویر بصری را ارائه داد.

مجسمه‌سازی دیجیتال یا Digital sculpting نوع نسبتاً جدیدی از مدل‌سازی سه بعدی است که در آن کاربر با مدل دیجیتالی همانطور که می‌توانید مدل‌های سفالی را انجام دهید، در تعامل است. کاربران می‌توانند از فشار دادن، کشیدن، پیچاندن، کم کردن رُس مجازی برای تولید مدل خود استفاده کنند. نرم‌افزارSculptris نمونه‌ای عالی از مجسمه‌سازی دیجیتال است.

مدل های سه بعدی را می توان در زمینه های مختلفی از طراحی محصول، مهندسی و معماری گرفته تا فیلم، بازی و تبلیغات تجاری استفاده کرد.

برای اجرای نرم افزار های مدل سازی سه بعدی و نرم افزار رندر به چه نوع کامپیوتری نیاز داریم؟

مانند نرم‌افزار ویرایش ویدیو و نرم‌افزار VFX، برنامه‌های طراحی سه‌بعدی فشرده هستند، بنابراین بهتر است از رایانه‌ای با سخت افازر قویتر از حد متوسط ​​استفاده کنید: پردازنده بهتر، GPU بهتر، رم بیشتر.

برای مثال شما باید Blender را روی یک رایانه شخصی (یا لپ‌تاپ) با مشخصات Core i5 اینتل با کارت گرافیک مناسب و حداقل 8 گیگابایت رم اجرا کنید.

برای دستیابی به بهترین عملکرد، یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ که برای اجرای نرم‌افزار ویرایش ویدیو و نرم‌افزار VFX طراحی شده است، باید بتواند به راحتی نرم‌افزار مدل‌سازی و رندر سه بعدی شما را مدیریت کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT