تکنیکال فایل کوین 29 مرداد

تحلیل تکنیکال فایل کوین 29 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

جفت ارز FIL/USDT در طول روند بازیابی ماه گذشته ، یک الگوی پرچم در تایم فریم روزانه ایجاد کرد. این الگوی گاوی قرار بود منجر به افزایش فشار خرید شود و قیمت فایل کوین به سطوح بالاتر برسد. در این پست به تحلیل تکنیکال فایل کوین 29 مرداد می پردازیم.

تکنیکال فایل کوین 29 مرداد

با این حال، اخبار اخیر مبنی بر اینکه فدرال رزرو ایالات متحده ممکن است نرخ بهره را تا 0.75 درصد در ماه سپتامبر(شهریور-مهر) افزایش دهد، بازار رمزارزها را به شدت تحت تاثیر قرار داد.در نتیجه ، برخی از رمزارزها سرشناس همانند فایل کوین با فشار فروش شدید و ناگهانی روبه رو شدند.

تکنیکال فایل کوین 29 مرداد

تکنیکال فایل کوین 29 مرداد

این فشار فروش منجر به از دست رفتن حمایت این الگوی پرچم شد و در اثر آن ، قیمت FIL به میزان 17.6 درصد کاهش یافت. این آلتکوین در حال حاضر با قیمت 6.64 دلار معامله می شود و اخیراً حمایت 7.62 دلاری را به مقاومت خود تبدیل کرده است.

قیمت FIL به احتمال زیاد برای مورد امتحان قرار دادن سطح 7.62 دلاری ، افزایش خواهد یافت. اما در صورتی که فروشندگان قیمت را زیر سطح 6.64 دلاری حفظ کنند، این آلتکوین ممکن است حمایت 6.28 دلار را مورد امتحان قرار دهد.

بسته شدن کندلی قاطع زیر این سطح منجر به تضعیف روند بازیابی ماه جولای(تیر-مرداد) می شود و فایل کوین در مسیر کاهش به سمت سطح حمایت 5 دلاری قرار می گیرد.

اندیکاتورهای تکنیکال

EMA: با تداوم کاهش این رمزارز ، قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 و 50 روزه کاهش یافت و شرایط از این لحاظ به نفع فروشندگان تغییر یافت.

شاخص RSI: این شاخص در تایم فریم روزانه به ناحیه خرسی کاهش یافته است ، این نشان می دهد که احساسات بازار ، خرسی شده است.
شاخص ADX: شیب نزولی این شاخص نشان دهنده از دست رفتن مومنتوم گاوی است.

سطوح مقاومتی: 7.62 دلار و 9.5 دلار
سطوح حمایتی: 6.28 دلار و 5 دلار

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع: Coingape

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT