سایت Medium

راهنمای کامل شروع کار با سایت Medium

زمان مطالعه 7 دقیقه

سایت Medium مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن نوشته های خود با جهان است. در این مقاله نحوه انتشار اولین داستان شما در Medium برایتان توضیح داده شده است.

خرید با پی پال

Medium مکانی عالی برای نویسندگانی است که می ‌خواهند افکار خود را با جهان به اشتراک بگذارند، در حالی که از طریق این برنامه ی شریک می توانند مقداری پول اضافی نیز به دست ‌آورند. بهتر از این، یک ویرایشگر بصری ارائه می دهد و به شما این فرصت را می دهد تا دانش خود را در مورد تقریباً هر موضوعی در این پلتفرم به نمایش بگذارید.

خرید با ویزا و مستر

اگر آماده هستید که وارد شوید و اولین داستان خود را در Medium منتشر کنید، بیایید در ادامه ی این مقاله نحوه ی این کار را به شما توضیح دهیم.

سایت Medium

Medium سایتی برای کسانی است که از خواندن مقالات شخصی، مقالاتی در مورد علم و فناوری و همچنین همه ی موضوعات در این بین لذت می برند. هر مقاله توسط افراد واقعی و روزمره در زمینه های تخصصی خودشان نوشته شده است.

مقالات روی Medium نیز به گونه ای قالب بندی شده اند که خواندن آن بسیار آسان است، فرقی نمی کند، چه در رایانه، تبلت یا تلفن هوشمند خود باشید. اگر علاقه مند هستید که خود را در این پلتفرم تثبیت کنید، قبل از شروع این کار، ارزشش را دارد در مورد نحوه شروع به کار در Medium، مقاله ی ما در این زمینه را بررسی کنید.

در Medium درباره چه چیزی باید بنویسید؟

پیدا کردن جایگاه خود در Medium به عنوان یک نویسنده جدید یکی از هیجان انگیز ترین، اما همچنین خسته کننده ترین چیز ها در این پلتفرم است. نویسندگانی هستند که به یک جایگاه می ‌چسبند، چه علم، سیاست، سلامت روان یا هر چیز دیگری.

اما نویسندگانی هم هستند که تصمیم می گیرند در هر مقاله در مورد چیزی کاملاً متفاوت بنویسند. Medium یک پلتفرم عالی برای شروع وبلاگ نویسی نیز است زیرا نیازی به انتخاب یک جایگاه ندارید.

اگرچه Medium پر از مقالات عمدتاً غیرداستانی و خودیاری است، شما به راحتی می ‌توانید با شعر و داستان از دیگران متمایز شوید، البته اگر این چیزی است که دوست دارید بنویسید.

توصیه می شود مقالات مختلف زیادی را بخوانید و انواع جدیدی از انتشارات را کشف کنید تا ایده ای در مورد آنچه می خواهید بنویسید به دست آورید. با این حال، در Medium، آسمان واقعاً حد نهایی برای شما است. به خاطر داشته باشید که نوشتن با گذشت زمان آسان‌ تر می ‌شود و با تعداد داستان‌ هایی که منتشر می ‌کنید بهتر نیز می ‌شوید.

شروع کار با ویرایشگر Medium

نوشتن در ویرایشگر Medium یکی از بهترین تجربیات نوشتن است که در هر پلتفرمی خواهید داشت. این کار بسیار ساده است و هیچ چیز حواس شما را پرت نمی کند، اما در عین حال، به شما این امکان را می دهد که مقالات خود را به همان اندازه که می خواهید حرفه ای یا اساسی کنید.

هنگامی که روی نوشتن یک داستان کلیک می کنید، یک صفحه خالی با مکان هایی برای تایپ عنوان و زیرنویس برای شما نمایش داده می شود. سعی کنید زیاد در مورد آنچه در اینجا قرار می دهید گیر نکنید، زیرا همیشه می توانید بعد از نوشتن بیشتر داستان خود آن را تغییر دهید.

برای اینکه متن زیر عنوان خود را به عنوان زیرنویس تبدیل کنید، کافی است آن را برجسته کرده و روی T کوچکتر با حروف بزرگ کلیک کنید.

سایت Medium

سایت Medium

افزودن تصویر ویژه

کار بعدی برای شما، درج یک تصویر برجسته است. می ‌توانید هر تصویری را که می ‌خواهید وارد کنید، به شرطی که منبعی را برای جایی که تصویر از آنجا آمده است، ارائه کنید. برای انجام این کار، عکس مورد نظر خود را با کلیک بر روی دکمه + آپلود کنید و سپس نماد دوربین را انتخاب کنید تا عکسی از دستگاه شما آپلود شود.

سایت Medium

سایت Medium

سپس این گزینه را خواهید داشت که توضیحی درباره اینکه تصویر مشخص شده چیست و از کجا آمده است ایجاد کنید. پس از اتمام افزودن اعتبار تصویر، حتما متن را هایلایت کرده و روی نماد پیوند کلیک کنید تا پیوندی به منبع اصلی در این صفحه اضافه شود.

سایت Medium

سایت Medium

ساده ترین راه برای افزودن تصویر از طریق سایت تصویر استوک، Unsplash است که مستقیماً در ویرایشگر تعبیه شده است. پس از کلیک بر روی نماد +، روی دکمه جستجو کلیک کنید و اکنون به هزاران عکسی که می توانید به صورت رایگان برای استوری های خود استفاده کنید دسترسی خواهید داشت.

ایجاد بخش ها و لیست های جدید

Medium همچنین به شما این امکان را می دهد که به راحتی بخش های جدید ایجاد کنید. متنی را که می‌ خواهید عنوان کنید، برجسته کنید و روی T بزرگ یا کوچک کلیک کنید تا یک عنوان اصلی یا عنوان فرعی ایجاد کنید. این همان فرآیند ساخت زیرنویس است که قبلا انجام داده ایم.

ایجاد لیست نیز آسان است. برای ایجاد یک لیست گلوله ای، یک Dash (-) تایپ کنید، Space را بزنید، و به طور خودکار یک لیست برای شما ایجاد می کند. همین امر در مورد لیست های شماره گذاری شده نیز صدق می کند. اگر ویرایشگر Medium را ببیند که شما «1» را تایپ می ‌کنید، به‌طور خودکار یک فهرست شماره‌ دار در یک خط جدید برایتان ایجاد می ‌کند. 

انتشار مقاله شما

پس از تکمیل مقاله شما، می توانید با کلیک بر روی دکمه سبز رنگ انتشار در سمت راست بالای صفحه، آن را در نمایه خود در این پلتفرم منتشر کنید.

با این کار گزینه ای برای تغییر تصویر برجسته و همچنین فضایی برای اضافه کردن حداکثر پنج برچسب در سمت راست برایتان ظاهر می شود. برچسب گذاری مقاله شما راهی عالی برای کمک به کشف آن توسط خوانندگانی است که در حال مرور آن دسته ها هستند.

سایت Medium

سایت Medium

اولین داستان Medium ​​شما اکنون در نمایه شما منتشر شده است! این همیشه احساس خوبی برای افراد به همراه دارد ، اما کار دیگری وجود دارد که می توانید برای خواندن بیشتر داستان خود انجام دهید، و آن افزودن آن به یک نشریه است.

منظور از انتشارات چیست؟

یک نشریه در Medium فضایی مشترک بین چندین نویسنده است که مقالاتی پیرامون موضوع خاصی منتشر می کنند. انتشارات می تواند توسط یک فرد یا گروهی از نویسندگان و ویراستاران همفکر اداره شود. نویسنده شدن در یک نشریه راهی فوق العاده برای دیدن داستان های شما توسط خوانندگان بیشتر در این پلتفرم است.

این امر به ویژه در مورد نشریات مشهوری مانند P.S. I Love You، نشریه ای برای مقالاتی در مورد عاشقانه، The Post-Grad-Survival Guide، نشریه ای برای فارغ التحصیلان جدید که سعی در زنده ماندن در بزرگسالی دارند، و The Ascent، نشریه ای پر از مقالات مختلف خودیاری و سبک زندگی، می باشد.

نویسنده شدن برای برخی از این نشریات می تواند دشوار باشد، زیرا هر کدام قوانین و معیار های متفاوتی برای پذیرش مقالات دارند. برای دیدن معیار های آن، هر نشریه معمولاً یک برگه در بالای صفحه اصلی خود دارد که روی آن نوشته شده است نویسنده شوید یا ارسال کنید که با بررسی این بخش می توانید تصمیم خود را برای پیوستن به انتشارات مربوطه، بگیرید.

سایت Medium

سایت Medium

ساده ترین راه برای تبدیل شدن به یک نویسنده برای یک نشریه این است که یکی از مقالات خود را توسط سردبیر نشریه مورد توجه قرار دهید. اگر آنها واقعا مقاله شما را دوست دارند، یک یادداشت خصوصی می گذارند و از شما می پرسند که آیا مایلید آن را برای انتشارات آن ها ارسال کنید یا خیر.

سایت Medium

سایت Medium

ویرایشگر شما را به عنوان نویسنده اضافه می کند و می توانید داستان خود را از آنجا ارسال کنید. با کلیک بر روی سه نقطه افقی در گوشه سمت راست بالای مقاله و کلیک کردن روی افزودن به انتشار، می ‌توانید مقاله خود را به انتشارات مد نظر ارسال کنید.

سایت Medium

سایت Medium

از این بخش، می توانید انتخاب کنید به کدام نشریه می ‌خواهید مقاله ی خود را ارسال کنید، و کارتان در این بخش تمام است.

سایت Medium

سایت Medium

اگر ویراستار از شما خواسته است که مقاله خود را ارسال کنید، معمولاً انتشار آن تضمین شده است. در غیر این صورت، ممکن است تا یک هفته طول بکشد تا یک ویرایشگر مقاله شما را بررسی کند تا ببیند آیا مناسب است یا خیر. شما از طریق یک یادداشت خصوصی پاسخی از سردبیر دریافت خواهید کرد که آیا منتشر شده است یا خیر.

اگر مقاله شما منتشر نشد، اجازه ندهید که این موضوع شما را ناامید کند. فقط به نوشتن و انتشار زیر نمایه خود ادامه دهید. مقالات شما همچنان توسط بسیاری از خوانندگان در آنجا یافت می شود و مورد مطالعه قرار می گیرد.

راه نوشتن خود را با Medium شروع کنید

بسیاری از مردم به نوشتن علاقه مند هستند و نمی دانند از کجا باید شروع کنند. ایجاد وبلاگ برای خود کار بسیار زیادی است، و به راحتی می توانید خودتان را در بین موضوعاتی که می توانید در مورد آن ها بنویسید غرق کنید.

پلتفرم Medium با دادن آزادی در زمینه ی نوشتن در مورد هر آنچه که می خواهید، ارائه ی ویرایشگر آسان برای استفاده، و همچنین توانایی کسب درآمد با کارهایی که از انجام آن بیشتر لذت می برید، کار را برای شما بسیار آسان می کند.

امتیاز 4.2/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT