تکنیکال فلوکی (FLOKI) ۲ خرداد ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال فلوکی (FLOKI) ۲ خرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه < 1 دقیقه

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال منتظر تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا در مورد صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم است، بخش میم کوین‌ها همچنان با قدرت به پیش می‌رود. در همین راستا و در میان پنج میم کوین برتر، فلوکی اینو (FLOKI) با رشد دو رقمی روبرو شده است. در این پست به تحلیل تکنیکال فلوکی (FLOKI) ۲ خرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال فلوکی (FLOKI) ۲ خرداد ۱۴۰۳

بر اساس داده‌های بازار، قیمت فلوکی در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۲ درصد افزایش یافته و به اوج تاریخی خود نزدیک‌تر شده است. با وجود تلاش برای شکستن این رکورد در ماه مارس، فلوکی موفق به این کار نشد.

تحلیل تکنیکال نمودار فلوکی، شرایط مثبتی را برای این ارز دیجیتال نشان می‌دهد. فلوکی در حال حاضر بالاتر از میانگین‌های متحرک ساده ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه (SMA-۵۰, ۲۰۰) خود معامله می‌شود که نشان‌دهنده یک روند صعودی است.

علاوه بر این، میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه عبور کرده و یک تقاطع طلایی در حدود ۰.۰۰۰۱۷۴۴ دلار تشکیل داده که بر احساسات صعودی بازار تاکید می‌کند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) فلوکی نیز از سطح میانی ۵۰ به ۷۲ افزایش یافته که نشان‌دهنده فشار خرید قابل توجه و همچنین، برتری خریداران نسبت به فروشندگان است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی