تحلیل قیمت توکن EDU

تحلیل قیمت توکن EDU

زمان مطالعه < 1 دقیقه

انیموکا برندز (Animoca Brands)، یک شرکت بازی‌سازی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر هنگ‌کنگی، اعلام کرده که قصد دارد توکن‌های EDU بیشتری را از بازار آزاد خریداری کند. در این پست به تحلیل قیمت توکن EDU و دلایل رشد این توکن می پردازیم.

تحلیل قیمت توکن EDU

EDU توکن حاکمیتی و کاربردی اوپن کمپس (Open Campus)، اولین پروتکل آموزش وب ۳ جهان است. این پروتکل از حمایت شرکت‌هایی مانند بایننس لبز (Binance Labs)، سکویا چاینا (Sequoia China) و اکنون انیموکا برندز برخوردار است.

بر اساس اعلامیه‌ انیموکا برندز، این شرکت از فعالیت‌های اوپن کمپس و بنیاد EDU، به ویژه بلاکچین لایه ۳ آینده‌ EDU، به طور کامل پشتیبانی می‌کند.

بلاکچین EDU به طور خاص برای ارائه خدمات به صنعت آموزش جهانی طراحی شده که ارزش این صنعت تا سال ۲۰۳۰ حدود ۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود.

قیمت توکن EDU پس از انتشار خبر حمایت انیموکا برندز، شروع به افزایش کرد. به دنبال انتشار این خبر، حجم معاملات ۲۴ ساعته EDU نیز با افزایش چشمگیر ۷۳۰ درصدی به بیش از ۵۰ میلیون دلار رسیده است. با ورود سرمایه‌گذاران بزرگی مانند انیموکا برندز به این حوزه، انتظار می‌رود که صنعت آموزش وب ۳ در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد قابل توجهی باشد.

در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد تعداد دقیق توکن‌های EDU که انیموکا برندز قصد خرید آن‌ها را دارد، منتشر نشده است، اما باید دید که این خرید تا چه حدی قیمت این توکن را افزایش خواهد داد و این شرکت چگونه از این توکن‌ها برای پیشبرد اهداف خود در حوزه‌ آموزش وب ۳ استفاده خواهد کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی