دو آلتکوین برای میلیونر شدن در ۲۰۲۴

دو آلتکوین برای میلیونر شدن در ۲۰۲۴

زمان مطالعه 3 دقیقه

در این پست به معرفی دو آلتکوین برای میلیونر شدن در ۲۰۲۴ می پردازیم. بازار کریپتو در این هفته به دلیل احتمال تایید ETF های نقطه ای اتریوم به شدت صعودی است. با تشدید هیاهو در بازار، آلتکوین‌هایی مانند آوالانچ (AVAX) و بونک (Bonk) دو رقمی شدند.

بیت کوین همچنین به دلیل صعود به بالای 70000 دلار به جریان مثبت در بازار روز دوشنبه کمک کرد. علیرغم اصلاحات بازار، چندین شاخص ریز و درشت تئوری صعودی بعدی را به 100000 دلار پشتیبانی می‌کنند.

دو آلتکوین برای میلیونر شدن در ۲۰۲۴

بیت کوین و اتریوم افزایش یافتند و سیگنال های صعودی را در میان آلتکوین هایی مانند بونک و اوالانچ ایجاد کردند.
قیمت ارز آوالانچ دو رقمی شد که نشان دهنده یک چشم انداز بلندمدت صعودی است.
ارزش کلی بازار کریپتو در سال 2024 انفجار به سطوح بی سابقه ای را تجربه میکند.
آلت‌کوین‌های مناسب خرید مانند آوالانچ(AVAX) و بونک(BONK) پتانسیل افزایشی برای سرمایه‌گذارانی که خواهان بازدهی میلیون دلاری از ارزهای دیجیتال در سال 2024 هستند، نشان می‌دهد.

خرید این آلت کوین ها به شما سود 100 درصدی میدهد

بسیاری از سرمایه گذاران قبلاً با استفاده از معاملات جانبی در جریان بی روند بازار اواخر آوریل و اوایل ماه می، سرمایه خود را مجدداً متعادل کرده اند. علاوه بر این، اصلاح از اوج قیمتی در سه‌ماهه اول فرصت‌هایی را برای خرید پایین در حالی که برای سیگنال های رشد قوی در اواخر سال آماده می‌شد، به نمایش گذاشت و بازار صعودی 2024 را نشان داد.

با این حال، برای خرید آلتکوین هایی مثل آوالانچ و بونک خیلی دیر نیست. در حالی که این دو دارایی دیجیتال ممکن است برای میلیونر کردن شخصی در سال 2024 کافی نباشند، می توانند سهم قابل توجهی در سبد ارز دیجیتال یک میلیونر داشته باشند.

میم کوین هایی مانند بونک امکان خرید مقرون به صرفه در بازار را فراهم می کنند. از سوی دیگر، آوالانچ یک پلتفرم بلاک چین همه منظوره مشهور برای برنامه های غیر متمرکز از طریق قراردادهای هوشمند است.

آوالانچ(AVAX) 

یکی از دو آلتکوین برای میلیونر شدن در ۲۰۲۴ آوالانچ است. قیمت آوالانچ طی هفته گذشته روند صعودی قوی داشته است و فشار گاوی ارزش قیمتی آن را افزایش داده است. این حرکت با افزایش علاقه سرمایه گذاران و احساسات مثبت بازار تقویت شده است و قیمت را به بالاترین سطح جدید رسانده است.

این آلت کوین از سطح 35 دلار افزایش یافته و از مرز 40 دلار عبور کرده است که نشان دهنده افزایش قوی 23 درصدی در هفته گذشته است. قیمت آوالانچ بیش از 9 درصد افزایش یافته است، در محدوده بین 30 تا 40 دلار طی ماه گذشته با نوسانات جزئی معامله می شود.

همکاری آوالانچ با گیم استارتر (Game Starter) برای راه‌اندازی گیم چین (GameChain) ، یک پلتفرم جدید لایه یک (Layer-1) برای ساده‌سازی توسعه بازی‌های بلاک چین، می‌تواند یک تغییر بازی در بخش دیفای (DeFi) باشد. قرار است که گیم چین در آوالانچ اجرا می شود، بنابراین ابزارهایی مانند ، گیم آیدی، گیم هاب و گیم سوشال را برای افزایش تجربه کاربر و تعامل با جامعه شبکه بلاکچین آوالانچ ارائه می دهد.

این مشارکت یک SDK تصویری و عملکرد متقابل را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد که ساخت بازی های مبتنی بر بلاک چین را آسان تر می کند.

پس از اعلام این خبر، آوالانچ شاهد افزایش قابل توجهی بود که نشان دهنده تایید قوی بازار است. این همکاری فرصت های جدیدی را برای سازندگان و علاقه مندان به بازی باز می کند و ادغام رو به رشد فناوری بلاک چین در صنعت بازی را برجسته می کند. اگر این روند ادامه پیدا کند، توکن آوالانچ می تواند سطح مقاومت 41 دلار را بشکند و به 50 دلار نزدیک شود و تا پایان ماه به 70 دلار برسد.

بونک(BONK)

رالی گاوی در بازار کریپتو باعث افزایش قیمت در بین آلتکوین‌های بزرگ شده است، به طوری که بونک که یک ارز مبتنی بر سولانا است به عنوان یکی از با پتانسیل ترین کوین ها شناخته می‌شود و 33 درصد افزایش قیمت را ثبت کرده است.

تجزیه و تحلیل نمودارهای روزانه نشان می دهد که رالی بهبودی یک الگوی سر و شانه معکوس ایجاد کرده است این ستاپ اغلب به عنوان شکل گیری سطوح کف و پیشرو برای ایجاد یک رالی بهبودی طولانی مدت تفسیر می شود.

در میان هیجان بازار در مورد تایید احتمالی ETF های اتریوم و پیش بینی افزایش قیمت اتریوم، قیمت بونک امروز یک رشد 7.8 درصدی را ثبت کرد و از مقاومت خط گردن یا نک لاین 0.00003 دلار عبور کرد.

اگر قیمت بونک سیگنال رشد اخیر حفظ کند، خریداران بستر مناسبی برای افزایش رالی آن تا 0.000047 دلار و به دنبال آن 0.0000712 دلار بدست خواهند آورد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی