تحلیل بیت کوین پس از بازگشت به ۷۲ هزار

تحلیل بیت کوین پس از بازگشت به ۷۲ هزار

زمان مطالعه < 1 دقیقه

به گفته یکی از تحلیلگران حوزه کریپتو به نام جیمز چک (James Check)، بازگشت احتمالی بیت کوین (BTC) به سطح ۷۳ هزار دلار می‌تواند آغازی برای شتاب گرفتن صعود این دارایی و رسیدن به سرعت گریز باشد. در این پست به تحلیل بیت کوین پس از بازگشت به ۷۲ هزار می پردازیم.

تحلیل بیت کوین پس از بازگشت به ۷۲ هزار

سرعت گریز اصطلاحی اخترفیزیکی است که جهت توصیف حداقل سرعت مورد نیاز برای گریز یک جسم از میدان گرانشی یک جرم آسمانی مانند سیارات، استفاده می‌شود.

چک از این اصطلاح در تحلیل خود استفاده کرد تا توضیح دهد که قیمت بیت کوین پس از بازپس‌گیری سطح ۷۳ هزار دلار قادر خواهد بود یک رشد انفجاری را تجربه کند.

وی با اشاره به شاخص MVRV (نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی) کوتاه مدت عنوان کرد که بازار هنوز به مراحل کشش و اشباع خرید نرسیده است.
چک توضیح داد:

در حالی که انتقال از فاز «شور و شوق» به فاز «سرخوشی» می‌تواند به سرعت اتفاق بیفتد، به نظر می‌رسد که ما هنوز به نقطه سرعت گریز در فاز سرخوشی نرسیده‌ایم.

با این حال، او همچنین هشدار داد که این سطح قیمت (۷۳ هزار دلار) جایی است که دارندگان کوتاه‌مدت‌ زیادی در سود قرار خواهند گرفت. این موضوع می‌تواند منجر به فروش گسترده و کاهش قیمت شود.

برخی دیگر از تحلیلگران حوزه کریپتو نیز معتقدند که فاز سرخوشی بازار هنوز محقق نشده است. در همین راستا، متیو هایلند (Matthew Hyland) بیان کرد:

قیمت بیت کوین در حال حاضر ۷۰ هزار دلار است و هیجانات بازار سطحی معمولی دارد.

معامله‌گر دیگری با نام مستعار یودا (Yoddha) معتقد است که قیمت بیت کوین قبل از ۱۸ مارس ۲۰۲۵ به سقف جدید خود خواهد رسید.

طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، جهش به ۷۳ هزار دلار از قیمت فعلی (۶۹۴۱۲ دلار)، نیازمند صعودی ۵.۲ درصدی است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی