هوش مصنوعی Copilot در بازی ماینکرفت

استفاده از هوش مصنوعی Copilot در بازی ماینکرفت

زمان مطالعه < 1 دقیقه

هوش مصنوعی به یکی از مهم‌ترین دستاوردهای بشر در سال‌های گذشته تبدیل شده و مایکروسافت قصد دارد از تکنولوژی Copilot در بازی‌های خودش استفاده کند. در این پست به بررسی استفاده از هوش مصنوعی Copilot در بازی ماینکرفت می پردازیم.

هوش مصنوعی Copilot در بازی ماینکرفت

این شرکت در رویداد Surface and AI از هوش مصنوعی Copilot برای رقابت با ChatGPT و Gemini رونمایی کرد. اکنون مایکروسافت ویدئویی در توییتر منتشر کرده است که نشان می‌دهد چگونه بازیکنان می‌توان با استفاده از Copilot ساخت شمشیر در بازی ماینکرفت را یاد بگیرند.

این هوش مصنوعی مانند اکثر مدل زبانی بزرگ به زبان معمولی پاسخ می‌دهد، نحوه استفاده از منابعی را که در اختیار دارید را توضیح داده و حتی شما را به سمت آن‌ها هدایت می‌کند. مایکروسافت تاکید کرد که داده‌های مورد استفاده برای Copilot روی دستگاه باقی می‌مانند و بدون رضایت کاربر در فضای ابری آپلود یا برای آموزش بیشتر این هوش مصنوعی استفاده نمی‌شوند.
این ویژگی از لحاظ تئوری می‌تواند بسیار خوب باشد، اما هنوز کاربردی بودن آن هنوز مشخص نیست. توهم هوش مصنوعی یکی از مشکلات اصلی مدل زبانی بزرگ محسوب می‌شود و استفاده از آن‌ها به این شکل در بازی‌ها می‌تواند سناریوهای عجیب و نادرستی به وجود آورد.

ماینکرفت اولین عنوانی خواهد بود که Copilot در آن پیاده سازی می‌شود، اما در آینده این تکنولوژی می‌تواند در دیگر بازی‌های این شرکت نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی