تحلیل تکنیکال لایت کوین ۵ بهمن

تحلیل تکنیکال لایت کوین ۵ بهمن و بررسی شکسته شدن حمایت ۶۰۰ روزه

زمان مطالعه < 1 دقیقه

لایت‌کوین (LTC) در حال حاضر بالای خط روند حمایتی بلندمدتی که به مدت ۶۰۰ روز برقرار بوده است، معامله می‌شود. قیمت این ارز دیجیتال دیروز پس از رسیدن به حمایت کوتاه‌مدت خود جهش کرد، اما نتوانست به محدوده جانبی قبلی خود برسد. در این پست به تحلیل تکنیکال لایت کوین ۵ بهمن می پردازیم.

تحلیل تکنیکال لایت کوین ۵ بهمن

تحلیل تکنیکال تایم‌فریم هفتگی نشان می‌دهد که قیمت LTC هم‌راستا با یک خط روند صعودی که به مدت ۶۰۰ روز به عنوان حمایت عمل کرده، افزایش یافته است. این خط روند بارها به عنوان حمایت تأیید شده است (نشانه‌های سبز) که آخرین مورد آن در هفته گذشته اتفاق افتاد. در حال حاضر، این خط روند با ناحیه حمایت افقی در یک سطح قرار گرفته است.

تحلیل تکنیکال لایت کوین ۵ بهمن

تحلیل تکنیکال لایت کوین ۵ بهمن

در حالی که قیمت LTC در آگوست ۲۰۲۳ شروع به افزایش کرد، نتوانست روند صعودی خود را حفظ کند و دوباره به سمت این خط روند بازگشت.

تیم توسعه‌دهنده لایت‌کوین اخیراً اعلام کرده که صرافی سازمانی EDX، در حال گسترش فعالیت‌های خود در آسیا است. لازم به ذکر است که این صرافی امکان معاملات بیت کوین، اتریوم و لایت‌کوین را فراهم می‌کند.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) هفتگی هم وضعیتی نزولی دارد. این اندیکاتور زیر ۵۰ قرار گرفته و در حال سقوط (دایره قرمز) است که سیگنالی نزولی محسوب می‌شود.

beincrypto

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT