تحلیل قیمت توکن ساتوشی‌وی‌ام (SAVM)

تحلیل قیمت توکن ساتوشی‌وی‌ام (SAVM)

زمان مطالعه < 1 دقیقه

قیمت توکن تازه راه‌اندازی شده ساتوشی‌وی‌ام (SAVM) در پی جنگ لفظی بین یکی از مشاوران آن و پلتفرم جمع‌آوری سرمایه ایپ ‌ترمینال (Ape Terminal) بر سر فرایند عرضه توکن، تا ۳۸ درصد سقوط کرد. در این پست به تحلیل قیمت توکن ساتوشی‌وی‌ام (SAVM) می پردازیم.

تحلیل قیمت توکن ساتوشی‌وی‌ام (SAVM)

این بحث از رویداد لانچ‌پد توکن جدید ساتوشی‌وی‌ام که معاملات آن در ۱۹ ژانویه آغاز شد، نشأت گرفته است. ایپ ‌ترمینال یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) برای جمع آوری کمک مالی برای پروژه‌های رمزارزی است که به دنبال ارائه توکن جدید خود از طریق عرضه اولیه در یک DEX هستند.
کاربر توییتر با نام «MacnBTC» که ادعا می‌کند یکی از مشاوران ساتوشی‌وی‌ام است، پلتفرم ایپ ‌ترمینال را متهم کرده است که با دادن تمام ۲۱۰ هزار توکن SAVM به اعضای تیم خود به جای انتخاب از بین شرکت‌کنندگان، از عرضه اولیه این توکن سوءاستفاده کرده است.

در مقابل، ایپ ‌ترمینال قویاً این ادعاها را رد کرده و استدلال کرده است که این MacnBTC بوده که از فروش توکن‌ها سود برده است. این پلتفرم مدعی است که MacnBTC دارای مقادیر زیادی SAVM آزادشده است و آن‌ها را به دوستان خود اعطا کرده است. بر اساس ادعاها، او از این کار ۱۰ میلیون دلار سود کسب کرده و اکنون برای فرار رو به جلو، اقدام به متهم کردن ایپ ‌ترمینال کرده است.
با این حال، MacnBTC این اظهارات را رد و ادعا کرده که همه چیز در بلاکچین ثبت شده است و به زودی یافته‌ها را منتشر خواهد کرد.
بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌گکو (CoinGecko)، پس از پست اولیه MacnBTC در ۲۴ ژانویه، توکن SAVM تا ۳۸ درصد کاهش یافت و به ۶.۲۸ دلار رسید. با این حال، پس از آن، قیمت کمی بهبود یافته و اکنون به ۸ دلار رسیده است.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT