تحلیل تکنیکال لایت کوین 10 تیر

تحلیل تکنیکال لایت کوین 10 تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که لایت کوین (LTC) در ۲۴ ساعت گذشته یکی از بهترین عملکردها را داشته و به تازگی دوباره به جمع ۱۰ دارایی دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار وارد شده است. در این پست به تحلیل تکنیکال لایت کوین 10 تیر می پردازیم..

تحلیل تکنیکال لایت کوین 10 تیر

بر اساس داده‌های منتشرشده در پلتفرم CoinGecko، قیمت لایت کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته و توانسته از مقاومت ۱۰۰ دلاری خود عبور کند.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار این فورک بیت کوین هم در ۲۴ ساعت گذشته شاهد یک رشد ۱۲ درصدی بوده و به ۷٫۸۳۰ میلیارد دلار رسیده است. به این ترتیب، لایت کوین توانسته در جدول رمزارزهای بازار به جایگاه نهم صعود کند.
علاوه بر این‌ها، حجم معامللات ۲۴ ساعته لایت کوین هم بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته و از ۳ میلیارد دلار فراتر رفته است.
یکی از دلایل احتمالی افزایش علاقه معامله‌گران به لایت کوین، لیست شدن آن در صرافی EDX Markets است که توسط غول‌های بزرگ وال استریت پشتیبانی می‌شود. با لیست شدن لایت کوین در این صرافی همراه با بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش، کارشناسان می‌گویند که بعید است که رگولاتورها آن را به عنوان یک اوراق بهادار ثبت‌نشده هدف قرار دهند.

علاوه بر این، همان‌طور که می‌دانید، لایت کوین قرار است در ۲ آگوست ۲۰۲۳ (حدود یک ماه آینده)، هاوینگ بعدی خود را هم انجام دهد که طی آن، پاداش استخراج این ارز دیجیتال به نصف کاهش خواهد یافت (از ۱۲٫۵ LTC به ۶٫۲۵ LTC). چنین رویدادهایی قبلاً منجر به صعود قابل‌توجه قیمت ارزهای دیجیتال مختلف شده است، مانند دوره قبل از هاوینگ آخر بیت کوین.
از طرفی، با نزدیک شدن به تاریخ هاوینگ بعدی لایت کوین، نهنگ‌ها نیز به انباشت LTC ادامه می‌دهند. بنابراین، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که پس از عبور از مقاومت ۱۰۰ دلاری، لایت کوین اکنون می‌تواند سطح ۱۳۰ دلار را هدف قرار دهد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT